Weduwe

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Beastie, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

typ foutje

2. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    *slik*

Meid, wat vreselijk! Je ergste nachtmerrie...

Helaas heb ik 10jr geleden ook mijn toenmalige vriend verloren aan een verkeersongeluk! Je wereld stort in elkaar, de grond wordt onder je voeten vandaan gemaait!
    Maar onthoud (en aan je wijze van schrijven gaat je dat tot dusver heel goed af), je hebt 2 geweldige kindjes waarvoor je door moet gaan, maar loop je zelf niet voorbij! Neem ook je tijd om jou verlies te verwerken!

Heel veel kracht toegewenst...

3. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Ook ik wil jullie sterkte, kracht, liefde en veel positieve energie wensen/zenden!

Liefs Michelle

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hey meis, ik lees je verhaal en krijg echt even een brok in mijn keel... gecondoleerd en echt heel heel veel sterkte toegewenst. Je blijft zo echt heel plotseling alleen achter met je kindjes. Ik kan mij jou gevoel echt voorstellen... er komt zoveel op je af nu en je moet je kinderen opvangen. echt heel heel veel sterkte hoor! Als er later/straks dingen zijn die op je weg komen zoals belastingzaken, schrijf het mij hoor, ik werk er en wil je met alle liefde er mee gaan helpen.

Liefs Annette.

5. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    jeetje... wat een verhaal.... sterkte met dit verlies

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    En een deel van de autopsie is binnen..hij had een afwijking aan z'n hart maar volgens de doktoren is dan niet iets kwalijks dat je hartritme stoornissen zou hebben .... dus we weten wat maar eigenlijk niet...er is nog iets voor onderzoek in a'dam en dan weten we misschien wat meer.

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Lieve Beast,
    Zo oneerlijk...
    Mooi idee van het boek, goed dat je vriendinnen al aan het schrijven hebt gezet... Dit is echt mooi voor J. en S. voor later!

Ik wou je hier in het topic ook nog een dikke knuffel geven! Liefs...

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Pff meid, ik kan me niet voorstellen waar jij door moet gaan nu. Ik hoop dat de andere testen meer duidelijkheid opleveren maar bovenal hoop ik dat het niets erfelijks is!! Heel veel sterkte en een dikke knuf meid - ook al ken ik je niet, jouw verhaal is al meerdere keren gespreksstof geweest tussen mij en mn man. Het is echt de ultieme nachtmerrie... Heel veel sterkte!

9. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Wat verschrikkelijk verdrietig. Bij toeval lees ik deze nachtmerrie. :( Ik wens je heel veel kracht toe.

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Jeetje zit je nog in afwachting. Pff ik heb de laatste dagen echt ontzettend vaak aan je gedacht.

Heel veel sterkte, want dit is niet zomaar iets meis

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

lekker;)

12. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Jezus, wat oneerlijk! Ik lees dit met tranen in mijn ogen. En wat reageer je overal goed op zeg! Althans, zo lijkt het hier....
    Heeeeeel veel sterkte, zeker met de komende 'mooiste tijd van het jaar'.....voor jullie en vele anderen is dat alles behalve de mooiste tijd....

13. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    wowww
    wat een verhaal!

Gecondoleerd!
    Je schrijft dat je hulp zoekt en aanvaard....TOP!
    Vervolgens schrijf je dat douche met 2 kids lachen was....MEID WAT HEB IK EEN RESPECT VOOR JE!!
    Zoals je antwoord geeft op alle reacties bewijst alleen maar dat je TOP moeder bent en het zeker (al is het niet makkelijk) alleen gaat redden!!
    Wat je zou kunnen doen is via de HA of de psycholoog vragen of er een stichting is ofzo met lotgenoten, ik denk dat die je op een heel ander vlak kunnen helpen als de alleenstaande mama's.

Wat een naar idee tijdens vakantie, maar hij heeft wel ze laatste dagen genoten en met zijn geliefde personen doorgebracht!

Waarom schrijf je derek niet? ik denk dat je wel reactie krijgt!

Meid ik wens jou en je kids heel veel sterkte!!

14. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Lieve Beastie,
    Gecondoleerd!
    Ik ben er helemaal stil van!:(
    Ik wil jou en je kindjes en alle nabestaanden heel erg veel sterkte wensen,met dit tragische verlies!:(

Als je wil praten,mag je me altijd een pb sturen!

Een hele dikke knuffel!

15. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ben er ook helemaal stil van en de tranen lopen over mijn wangen.

Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit ontzettend grote verlies.

16. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    jemig wat een verhaal meis
    ik wil je in de toekomste heel veel kracht toewensen

pfff tranen staan in mijn ogen

17. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Ook hier gecondeleerd... ik kreeg tranen bij t zien van de foto met jullie kindje..
    Wat zal t vreselijk pijnlijk zijn om iedere dag ermee geconfronteerd te worden...

Ik ben al maanden kapot van de breuk met mn ex... laat staan als dit je overkomt.
    Het is nu nog maar een mooi herinnering uit t verleden...

Mijn buurman is plots ook gestorven met sinterklaas... die week liep hij nog springlevend rond....
    Mijn buurvrouw is er zo kapot van... ze huilt steeds... t doet echt pijn..

Het blijft een verschikkelijk iets.
    Zelfs nu t uit is met mn ex en hij zou komen te overlijden dan zou ik zelf doodgaan van verdriet.

Kop op.. en sterkte

Liefs

18. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ha Beastie, Fijn dat ik je heb kunnen helpen met de tip over dat herinneringenboek! Ook fijn dat vrienden/innen al zijn gaan schrijven.
    Ik weet niet of je bijvoorbeeld al bedankkaartjes oid heb verstuurd nav begrafenis/crematie, maar je zou daarin bijvoorbeeld met een los briefje dat verzoek aan iedereen die aanwezig is geweest kunnen doen.

Nogmaals je bent een sterke vrouw en hij leeft voort in je kindjes! Dikke knuffel!

19. sandra

sandra Fanatiek lid

Pffff heb hier geen woorden voor:( Dit soort dingen zouden niet mogen gebeuren.
    Heel veel sterkte met dit enorme verlies.

20. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    jeetje meid wat een verhaal! wat heftig
    dit mag toch niet gebeuren!!
    ik ben er stil van en tranen in mijn ogen
    heel veel sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!