Weduwe

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Beastie, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Vandaag uitslag gekregen van de autopsie...

    Hij is overleden aan een virus op een hartspier. Die verkrampt of verlamt je hart met beide als gevolg dat er geen bloed rond gepompt wordt en je heel snel dood bent. Iedereen kan het krijgen en kan overal en altijd gebeuren (lekker idee he) je kan 5 doctors om je heen hebben en ook die kunnen je dan niet redden.

    Klinkt misschien raar maar ben blij met dit antwoord we hebben goed gehandeld er was gewoon niets wat we hadden kunnen doen om hem te redden of wat dan ook..en ik heb een antwoord op de vraag later van de kinderen, waarom? Ik hoef niet me schouders op te halen.
     
  2. butterfly1984

    butterfly1984 Niet meer actief

    wat ongelooflijk fijn dat je nu de uitslag weet, maar ook wel weer even een zeer moeilijk moment.
    Je weet nu 100% zeker dat je goed hebt gehandeld en dat je niets meer had kunnen doen.
    Wat machteloos eigenlijk dan he?

    Wil je nog eventjes weer even heel veel sterkte wensen en ik geef jullie een dikke knuffel
     
  3. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Lieve beast, had al gereageerd bij ons topic, en wou vragen hoe en wat met een virus, maar zie hier mijn antwoord al staan!
    Wat ontzettend bizar he? Virus op het hart... Ongelovelijk? Is het dan altijd acuut of is dat iets waar M. misschien al langer last van had, mogelijk op vakantie opgelopen ofzo en er mee door liep zonder dat hij het merkte?
    Dikke knuffel!
     
  4. ilayda

    ilayda Bekend lid

    23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    meid gecondoleerd met het grote verlies
     
  5. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    je kan er even mee rond lopen maar kan ook vaak heel snel gaan... dat laatste is het dodelijkst...maar dat ie de eerste keer weg viel had ie ook niet aangegeven dat ie pijn had ofzo..dat vind ik wel fijn...met erg veel pijn en dan ineens weg vallen lijkt me erg zwaar.
    Tussen de autopsie en het overlijden zat 9 dagen..en hij was gebalsemd... dus het virus op kweek zetten was niet meer mogelijk...misschien jammers maar het had ook gewoon het griep virus kunnen zijn...misschien wil je dat wel niet weten. En hij was al een dag niet zo lekker en diarree enzo dus er zat iets in z'n lijf.

    nou ik ben gewoon erg blij dat ik een antwoord heb..is niet veel maar het is wat en niet erfelijk voor me kindjes dat is het belangrijkst.
     
  6. Crazycat

    Crazycat VIP lid

    21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    o mijn goed ik heb alleen je verhaal gelezen
    kippevel !!!!!!!!!!11
    en tranen
    niet te geloven !! die mag niet !!
    sterkte
     
  7. Lisszy

    Lisszy Fanatiek lid

    27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Hi meis,

    Ik ben heel blij voor je dat je duidelijkheid hebt voor jezelf en vooral voor je kinderen!
    Dikste knuffel van hier!

    Lisszy
     
  8. Classic

    Classic Niet meer actief

    wat fijn om duidelijkheid te hebben.
    Wil je als nog veel sterkte en kracht toegewenst!
    Wat een mooi idee voor je kinderen, een verhindering boek..
    Je lijkt me een sterke vrouw! respect!
     
  9. Fje1

    Fje1 Actief lid

    10 aug 2010
    275
    0
    0
    Leidster in de Kinderopvang, showbiz en les geven
    Oss
    idd wel fijn om het nu te weten denk ik.. maar het zal wel moeilijk zijn!
    heel veel sterkte nogmaals!!!
     
  10. wennepen

    wennepen Bekend lid

    30 dec 2008
    908
    0
    0
    Ik lees net je verhaal, wat moeilijk zeg!
    Fijn om te weten wat het geweest is, zodat je niet meer met open vragen blijft zitten en je het zo een beetje een plekje kunt leren geven. Natuurlijk heeft dit tijd nodig en hopelijk zul je die ook nemen.
    Ik wil jou en je kindjes heel veel sterkte en kracht toe wensen!
     
  11. Hartediefje

    Hartediefje Fanatiek lid

    25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Gecondoleerd meis....zit hier met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen... Wat verschrikkelijk om dan zo ineens zonder je man te zijn.... Maar ik kan me voorstellen dat je nu wel gerust bent met de uitslag van de autopsie. En dat hij geen pijn heeft gehad tijdens het overlijden. Je kunt je kindjes later goed uitleggen waardoor hun papa is overleden.
    Maar wat zal het zwaar zijn en je mag best toegeven dat dat het is. Stoer doen ga je jezelf niet mee helpen. Maar ik vind het zo knap hoe je er nu over schrijft.

    Ik zit er doordeweeks ook alleen voor vanwege het werk van mijn man, nu met twee kindjes, maar ik moet er ook niet aan denken dat hij in het weekend er ook niet meer zou zijn.
    Heel veel sterkte met het verwerken en ik hoop dat er voor je nog wat tips komen om het soms wat gemakkelijker te maken om mee om te gaan.
    Pak idd alle hulp aan die je graag wilt hebben! En ik heb na het overlijden van mijn meisje wel gemerkt dat je soms uit een onverwacht hoek juist heel veel steun kan krijgen!

    Dikke knuffel,
    Hartediefje
     
  12. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jemig meid...wat moet jij door een hel zijn gegaan en nog steeds gaan.
    Ik kreeg kippevel toen ik je verhaal las...De tranen staan in mn ogen.

    Ik wil je heel veel kracht toewensen om dit verlies een plaatsje te geven en door te gaan met leven. Je kindjes hebben je nodig en jij hebt hun nodig.
     
  13. saartje27

    saartje27 Fanatiek lid

    13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Pffff wat heftig zeg. Gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht voor jou en je kindjes.
     
  14. Snoopy1983

    Snoopy1983 VIP lid

    11 feb 2008
    9.512
    4.709
    113
    Vrouw
    Was even benieuwd hoe het (naar omstandigheden) met je gaat en met je kindjes? Lijkt me zo moeilijk dat alles maar doorgaat soms:(
    Nog even een dikke knuffel!!!
     
  15. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    Jeetje ik lees net je verhaal en zit hier ook met tranen.
    Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit grote verlies:(
    Wat afschuwelijk het is toch niet te geloven dat zoiets mag gebeuren:(
    Ik ben er sprakeloos van.
    Ik hoop dat je nog steeds genoeg hulp krijgt van mensen om je heen!
    xxx
     
  16. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik heb een ander huis gekocht, ben er erg blij mee. Sleutel krijgen we op 18 maart...en 1 april moeten we hier uit zijn ...dus dat is maar 1 keer verhuizen...gaat perfect zo.
    Kids maken het goed...de kleinste wordt langzaam aan steeds meer werk en de grote wordt niet minder werk dus wordt steeds drukker voor me. De doen het er prima onder...grote meid vraagt niet echt meer...we krijgen eerder een mede deling van haar dat papa een ster is geworden. En ze zegt "papaster, i love you" hmmm heerlijk toch om te horen;)

    heb nu zelf een momentje....en die heb ik wel meer in het weekend...dat ik me alleen voel. Kids liggen even op bed en om eerlijk te zijn wil ik gewoon vast gehouden worden door 2 sterke lange armen en een stem die zegt dat het allemaal goed komt...pfff
     
  17. mamapatricia

    mamapatricia Bekend lid

    5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    jeetje meid.. wat verschrikkelijk ..gecondoleerd.. eigenlijk zijn hier gewoon geen woorden voor.. ik wens je heel veel sterkte met dit grote verlies..
     
  18. Snoopy1983

    Snoopy1983 VIP lid

    11 feb 2008
    9.512
    4.709
    113
    Vrouw
    Super van het huis gefeliciteerd! En wat fijn dat het met de kinderen goed gaat, wat lief dat ze dat zegt papaster:)
    Ja je zal idd momenten hebben waar je het zwaarder hebt als anders wanneer je bv druk bent en veel afleiding hebt. Ik hoop dat er nog steeds genoeg mensen voor jullie klaar staan als dat nodig is. Want ook al is het voor de buitenwereld alweer een paar weken terug het verdriet blijft en duurt niet een paar weken of maanden:(
    Ik vind je een onwijs sterke vrouw!
    Knuffel!!
     
  19. Romana

    Romana Actief lid

    1 jun 2010
    443
    0
    0
    Wil je ook heel veel kracht en sterkte toewensen!!!
     
  20. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heel veel sterkte Beastie, je komt op mij over als een hele stoere mama!

    Veel succes alvast in jullie nieuwe huisje.
     

Deel Deze Pagina