Weeën 2e bevalling hetzelfde als de eerste keer?

Discussion in 'De bevalling' started by Chocochippie, Mar 3, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Weeën 2e bevalling hetzelfde als de eerste keer?

1. Ja

2. Nee

3. Anders...

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

Jan 4, 2013
    4,621
    1,576
    113
    Female
    het oosten
    Bij beide buikweeën. De eerste 40uur weeën maar de 2e keer echt veeeeeel korter haha. Bij de eerste schoot het niet echt op, ook niet met infuus.
    Bij beide vond ik de weeën vrij makkelijk op te vangen. Vooral de 2de. Tot een cm of 8 a 9 gewoon rustig spelletjes lopen spelen.

2. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

Apr 21, 2013
    3,539
    1,551
    113
    Klinkt heftig zeg. Erger dan de mijne. Mijn weeën duurde "maar" een minuut. En gelukkig maar 1 knip. Wel een diepe, die de dag erna weer open lag.

3. mams1

mams1 Fanatiek lid

Oct 16, 2013
    3,121
    800
    113
    Eerste 2 uur weeenstorm
    2e 1,5 uur en rustige weeen

4. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

Jun 23, 2010
    604
    10
    18
    Beide keren buikweeen gehad, maar bij m'n oudste waten die veel heftiger dan bij m'n jongste. Vandaar dat ik tot een uur voor z'n geboorte nog altijd dacht dat het voorweeeen waren...

5. Koektrommel

Koektrommel Fanatiek lid

Feb 15, 2017
    1,511
    1,100
    113
    Female
    Bij mij waren de weeën bij de tweede veel minder heftig. De eerste was wel ingeleid en de twee niet. Weet niet of het daarmee te maken had.

6. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

Aug 10, 2015
    3,157
    100
    63
    De eerste keer was het een ingeleide bevalling met wee opwekkers. Het was van begin tot eind een enorme weeën storm zonder pauzes. De pijn zat toen voornamelijk in mijn buik.

De tweede keer was het een natuurlijke bevalling met pauzes tussen te weeën, maar ik heb de weeën toch wel als pittig ervaren. Omdat de weeën voornamelijk in mijn onderbuik/rug/bovenbenen zaten. Dat voelde echt heel naar.

Share This Page