positieve test en toch ongi?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Klasien1978, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    Ik heb gisteren een clearblue test gedaan, en zou eigenlijk vandaag mijn eerste ongi dag hebben. Nou heb ik sinds gisteravond wat last van bloedverlies, maar de test was wel positief...

Het bloed wat ik verlies is echt rood bloed... maar...
    ik ben niet ongi, dat weet ik zeker. Dit volgt niet de normale ongi-regels. Normaal heb ik eerst 2 dagen duidelijk donker bruinverlies, dan 2-3 dagen heel heftig ongesteld, met meer slijm dan bloed, je moet het er bijna uittrekken en ik heb dan echt 4x afvegen nodig voordat het een beetje weg is. Die dagen vervang ik ieder uur mijn verbandje. En dan nog een dagje alleen bloedverlies, veel minder heftig dan de eerste dagen, en dan droogt het op.

Nu had ik ook wel bruinverlies, ongeveer een halve dag, en zo dun dat je eigenlijk 3x moest kijken om te zien of het nou bruin was of niet. Ik vloei nog steeds, en het is echt alleen maar bloed, en ik heb het ook eigenlijk alleen bij het afvegen... er zit geen slijm of klontjes in en ik heb ook niet de normale ms en pms verschijnselen... ook niet gehad trouwens. Ik vind dat het bloed 'dunner' is dan bij een normale menstruatie, en het ruikt ook anders...

Mijn borsten zijn nog steeds gigantisch en gevoelig en er komt nog steeds een beetje vloeistof uit en mijn rechter tepel is sinds vandaag duidelijk donkerder dan de linker. Ik heb ook nog steeds last van bandenpijn en van mijn darmen.....

Bovendien was die test toch echt posi! Ik heb een beetje het gevoel dat ik gelijk naar dag 4 van mijn ongi ben geskipped, en had ook bij mijn eerste zwangerschap de eerste 2 maanden soortgelijk bloedverlies. de tweede keer wel minder, maar toch. Sorry voor alle details, maar ik vind dit toch best een beetje eng... al voel ik me nog steeds zwanger!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi KLasien1978,

als ik het zo lees, ook naar je vorige zwangerschap gekeken, kan het echt nog alle kanten uit, maar heb je wel goede tekenen voor de zwangerschap. Ik zou als ik jou was zou ik een oaar dagen afwachten en weer een test doen. Is die dan nog positief kun je een vk bellen en je verhaal uitleggen. Waarschijnljk kunnen ze dan een vroege echo voor je regelen, bij 7-8 weken, om te zien of er een goede zwangerschap is. (eerder heeft voor geen zin om er iets zinnigs over te zeggen) Het is dus helaas nog even afwachten en duimen, maar het kan echt nog alle kanten uit, maar zeker ook de goede.

Groetjes Brigitte

3. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    Dank je wel Brigitte!

Ik moet zeggen dat het bloedverlies inmiddels aan het minderen is, en dat er nog steeds geen slijm of propjes in zitten.
    Ik ga het zeker in de gaten houden en van de week nog een keer testen. De CB test heb ik voor mijn nod gedaan, dus ik ben benieuwd.

Klasien

Deel Deze Pagina