Bedankt voor de belangstelling! Het gaat inmiddels goed met mij, ik ben nu ruim een maand verder 28,6 zwanger, de bloedprop is verdwenen en ik heb sinds 4 weken geen bloedverlies meer gehad. Ik ga er vanuit dat het kindje vanaf nu gewoon blijft zitten!
Wat een goed nieuws! Fijn dat het nu beter gaat zeg. Ik blijf voor jullie duimen dat jullie kindje nog minstens 10 weken blijft zitten waar het (nu nog) hoort!! En laat je nog wat horen als jullie wondertje geboren is? Altijd leuk!
heerlijk!! dat was het nieuws waar we op zaten te wachten! ben echt heel blij voor je, hoop dat alles goed blijft gaan en hou ons op de hoogte oke?
Hoi Wat fijn om te horen dat het nogsteeds goed gaat! lig je in het ziekenhuis of gewoon thuis? liefs
Bedankt voor de reacties, ik hou jullie op de hoogte! Op dit moment ben ik gewoon thuis, ben net zo actief als elke andere zwangere van rond de 29 weken.. Gelukkig maar! Ik verwacht ook niet dat ons meisje nu nog veel eerder komt.
hoi Milla, Wat fijn dat het zo goed gaat nu. Heel veel succes met het laatste deel van je zwangerschap en geniet ervan!! Liefs, Josie
milla, wat fijn om te lezen! Ik hoop dat je vanaf nu mag gaan genieten van een zorgeloze zwangerschap!