Zoals de titel al zegt met hoeveel weken ben jij bevallen van de 2e. Bij mijn zoontje ingeleid op 40 en hij is geboren op 40+1. Heel benieuwd wat het deze keer zal worden 1. Met 37+ weken 2. Met 38+ weken 3. Met 39+ weken 4. Met 40+ weken 5. Met 41+ weken 6. Anders
Ik ben ook heel benieuwd, mag het ook nog meemaken! Ik ben van mijn dochter bevallen op 40+5, spontaan. Ben nu 39+4, straks controle, ben heel benieuwd of die harde buiken en voorweeen iets in gang hebben gezet.
Ik kan je vraag helaas ook nog niet beantwoorden . De eerste kwam spontaan met 37+6. Deze laat nog steeds op zich wachten. @mamamel: Werd je bij je zoontje ingeleid met een medische reden?
De eerste met 40,6 weken ingeleid De tweede met 42 weken spontaan De derde met 40 weken op de uitgerekende datum spontaan.
Nouja half hihi. Ik had ontzettend hoog bmi waardoor je natuurlijk al meer risico's loopt en daarnaast werd mijn zoontje 9 pond geschat met 40 weken. Omdat mijn moeder bij mn broertje 2 weken overtijd ging en alsnog ingeleid was met als resultaat dat hij 10,5 pond was. Wilde ik dat risico niet lopen
37w5d ingeleid bij de tweede. Dochter bleef zitten tot 40w5d en 1 dag voordat we gingen inleiden spontaan begonnen.