Het bekende onderwerp, weeen opwekken...

Discussie in 'De bevalling' gestart door Nicole85, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicole85

Nicole85 Actief lid

23 jan 2009
    315
    1
    18
    Daar gaan we weer.....

Ik heb volgens mij alle onderwerpen gelezen over het opwekken van weeen... maar ik ben nog steeds opzoek naar de gouden tip!!

Alle reacties zijn welkom!

2. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    sex, ananas ( dat heeft bij mij goed gewerkt . de sex dan he hahaha) en bij een vriendin van mij ook..
    sperma wekt de weeen op .. en tja dat ga ik bij deze zwangerschap ook weer op het einde doen om te kijken of het weer werkt..
    succes
    xx

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ha ha.

Nee het is niet grappig. Ik snap dat je het zat bent.

Wij hebben de dag voor de bevalling seks gehad en het lijkt geholpen te hebben toen. Maar het kan ook toeval zijn.

Succes met wachten.

4. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.314
    113
    Gelderland
    wij hebben ook sex gehad voor de bevalling en ik heb chinees gegeten!!

5. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Hallo,

Nou ik ben dus ook op zoek naar DE tip. Maa ze zijn eigenlijk overal hetzelfde. Ik heb begrepen dat annanas en bitter lemon of tonic broodje aap verhalen zijn. Maar er zijn vk en gyneacologen die idd seks als tip geven. Maar bij mij heeft dit nog niet geholpen......:(
    Ook het masseren van mn hiel en binnen kant van m enkel helpt niet :( Dus het enige wat ik denk dat helpt is, gewoon maar afwachten.
    Of ja, gewoon.....IK WORD ER GEK VAN!!!!!!!!! Hahahahaha.

Nou succes er me he!!

Groetjes Loes

6. desteny

desteny Actief lid

13 dec 2005
    272
    0
    0
    Doe mij die gouden tip ook maar pffff heb het helemaal gehad!!! ananas vind ik niet te eten bahhh en tja sex...lijkt ook niet te helpen...:p:p

7. Nicole85

Nicole85 Actief lid

23 jan 2009
    315
    1
    18

Haha ja, bij mij helpt het ook niet, heb nu ieder dag sex, mijn man klaagt niet.....:D maar het helpt verder nog niets.....

8. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Hier heeft helemaal niks geholpen(sex, voetreflex, ananas, tonic, framboosblad capsules) behalve de weeenopwekkers in het ziekenhuis

9. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Haha Nicole, erg he. Nou ik heb er zelf gelukkig geen moeite mee hoor. Als ik het lees op Internet zijn er heel veel vrouwen die totaal geen zin in seks hebben. Dus dat scheelt haha. Alleen jammer dat t niet werkt he.....:(

Groetjes Loes

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    sex... pfff, moet er niet aan denken whahahaha

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ananassen en bitter lemon enzo zouden dacht ik alleen kúnnen werken bij hele grote hoeveelheden (20 ananassen??) omdat je darmen dan op hol slaan en je baarmoeder misschien mee gaat doen.

Seks, ja, de laatste keer dat wij het deden had ik daarna 2 uur voorweeen dus het doet wel íets....

maar sowieso begint de bevalling pas als je kindje er klaar voor is, in alle andere gevallen hebben die opwekkers sowieso geen zin. Maar goed ook (vanuit het oogpunt van het kind gezien) maar ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit

12. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik moet vanavond eens bekijken of sex werkt. hihihi (Maar jeetje, wat is dat ongemakkelijk met die dikke tummy!!! En die verweekte bekken met een ingedaald kind bevordert de boel ook niet echt.)

13. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    over een hobbelweggetje rijden? :D

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Jij bovenop, dat is volgens mij nog de beste manier ;)

15. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Of op je zij en hij dan lepeltje lepeltje achter je, dan kan ie zo achterlangs ;) Nog lekker ook hahaha. (ik heb ook b.i. en eem omgedaald babytje en het gaat goed hoor hahaha, vraag me daarna wel altijd weer af hoe ik mn been omhoog heb gekregen maar ja hahahaha dat voel ik op dat moment niet, heel raar)
    Succes!! Bij mij werkt het maar niet....:(

Groetjes

16. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hier ook op dezelfde dag als wanneer we seks hadden bevallen.
    Maar zoals met meerdere dingen zoals strippen enz. gebeurd er alleen iets als je baby er ook aan toe is ;) En volgens mij is het belangrijk dat je zelf ook klaarkomt tijdens de seks :D
    Handig he.. seks met een dikke buik :)

17. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Dat had ik ook na de laatste keer seks.. Ik dacht: "Ja, het is begonnen!".. Maar uiteindelijk zette het niet door.. :S .. Balen!

18. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

BIj mijn zoontje zeiden ze bloemkool eten, dus gedaan en de volgende dag bevallen.

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

pff nou de volgende keer ons samenzijn :D even iets anders plannen, heb de hele nacht met buik en rugpijn moeten liggen bah en doorzetten ho maar!

20. Poppe

Poppe Bekend lid

3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ga het vanavond allemaal maar eens proberen met een diner van bloemkool, tonic als drankje erbij en ananas als toetje. (Is verse ananas nodig volgens de legende of kan blik ook?) En evt. als toegift seks mochten we daar beide zin in hebben. Als het werkt zal ik het laten weten :)

Deel Deze Pagina