Weeën minder geworden!

Discussie in 'De bevalling' gestart door MvS, 9 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Vannacht zijn om kwart voor 1 mijn vliezen gebroken. Vruchtwater was gewoon helder, en de weeën begonnen gelijk, dus zag er prima uit! Vanmorgen tussen kwart voor 8 en 9 uur kwamen de weeën mooi regelmatig (ongeveer om de 3 min.), dus om 9 uur vk gebeld. Ze kwam rond 10 uur even kijken, maar tussen het telefoontje en de tijd dat ze hier aankwam, werd de tijd tussen de weeën al steeds iets langer. Toen ze weer weg was bleef het zo, en nu zit ik dus al die tijd al met weeën die om de 6 tot 7 minuten komen, maar wel steeds meer pijn gaan doen. Bah!
    Ik wil gewoon dat het opschiet!! :)

Nou ja, heb dus niet echt een vraag (hooguit of iemand anders dit ook heeft gehad en hoe dat dan afliep), maar wilde ff m'n ei kwijt...

2. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Heeft de vk er niets van gezegt?
    wel heel erg vervelend voor je.
    hoop dat het snel doozet en dat je gauw je kindje vast kan houden.

Gr Lydia

3. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Volgens de vk komt het vaker voor, en kan het makkelijk zijn dat ik straks van het ene op het andere moment (bij wijze van) weer gewoon regelmatige weeën heb, maar het kan net zo goed dat het nog uren duurt ;)
    Ze had ook nog niet gekeken naar ontsluiting, ivm infectiegevaar, dus ik weet nu eigenlijk helemaal niet hoe ik ervoor sta.

Ach ja, ik wacht maar af; zit weinig anders op :)

4. miss spider

miss spider Actief lid

30 jun 2009
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes in ieder geval!Kun je niet een paar weeën deze kant op sturen haha

5. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Haha! Je mag ze hebben, hoor! Ze doen af en toe echt gemeen zeer :) Maar nee, ik hou ze toch maar zelf. Was er met 41w1d veel te blij mee dat ze eindelijk begonnen ;)

6. miss spider

miss spider Actief lid

30 jun 2009
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha kan ik me voorstellen!Ik zit nu met 38 weken al met smart te wachten!Heel veel succes met de bevalling,en geniet zometeen van je kleintje!je zult zien,zo ineens krijg je ze snel achter elkaar,en is je kindje er!!

Deel Deze Pagina