Hoi dames, Gisteren voelde ik me al de hele dag niet goed in mijn maag... Tegen de avond werd het erger en kreeg ik echt weeën! Ik weet hoe ze voelen en ben er ook haast zeker van! Vannacht af en toe wakker geworden van de krampen maar terug in slaap gevallen.. Vanmorgen hield ik het helemaal niet meer! Ik jankte van de pijn en gewoon rechtop zitten gaat niet meer...Heb het gevoel alsof er iets heel hard drukt naar beneden dan en het doet enorm zeeer! Vertrek zo naar de dokter aangezien mijn huisdokter er niet is en die andere dokter in de buurt komt niet aan huis! Toi toi toi
Oh neeee!!! Hoop zo voor je dat het wat anders is... En als t weeen zijn, dat ze ophouden ermee.... Je zit precies in die rottermijn he...ivm weeenremmers....klotezooi.... Ik denk aan je!!
Ow meid Doe rustig aan! Ik hoop zo voor je dat het iets anders is en dat de kleine nog even bij mama mag blijven!! Ik hou je in de gaten en zal heel hard voor je duimen. Knuffel
Zit in de wachtzaal en de krampen nemen nog steeds toe.. Samen met harde buiken.. Dank je voor de steun dames!! @ukoldaatje: ik volg je op sinds je topic dat je vliegen zijn gebroken. Hoe gaat t nu met je??
Oh jeetje, Neee! Wat vreselijk eng! En dan moet je ook nog wachten in de wachtkamer?!? Hopelijk valt t allemaal mee, de beeb moet nog wel even een week of 10 minimaal blijven zitten!!
pfff het zijn idd weeën... Soms zitten ze beneden, dan weer meer naar boven! Moet nu naar virga jesse ziekenhuis in Hasselt gaan naar de monitor! Weet niet hoe lang ik daar ga moeten liggen... Maar zo kunnen ze het tenminste opvolgen
Oh jeetje meid heel veel sterkte en hou die kleine binnen. In het ziekenhuis kunnen ze je de hele tijd in de gaten houden dat is wel weer een geruststelling. Ik blijf je volgen knuffel
O nee, ik hoop dat ze je gaan remmen. Heel veel sterkte. In Nederlands remmen ze vanaf 23 weken en een paar dagen, dus ik zou denken dat een academisch in Vlaanderen dat ook doet? Sterkte, ik weet hoe je je voelt!
pff meis wat zenuwslopend... hoop dat beebje nog mooi een aantal weken veilig in je buik blijft zitten! succes..
Wat ik vernomen heb vanaf 24 weken... Maar jij zit in Belgie, en ik hoop dat ze (zoals ze daar sowieso voorlopen op medisch gebied) je aan de remmers gaan leggen hoor!!! Dat moet gewoon!! De kleine moet blijven zitten!! Zeker zolang mogelijk nog.
ik hoop het maar... je hoort en ziet verhalen hier op het forum maar je denkt nooit dat het jezelf kan overkomen heeeel erg bedankt voor alle steun dames! doet me echt goed