Weeën sinds gisteren! 23 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door TiTaRa, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Haha ayladin!! Je zegt het helemaal juist!
    Mijn gynaecoloog is dokter boes. Die heeft ook mijn 1e zwschap opgevolgd gehad! Ik ben afkomstig van hasselt en bij men eerste zoontje ook hier bevallen... Is echt super hier!!! Woon nu in lanaken (half uur verder) en toch wil ik absoluut weer hier bevallen!

Voor de rest gaat t goed. De weeeen zijn afgenomen. ze zijn er nog wel maar niet zo hard meer! Ik heb ook geen blaasontsteking en de baarmoedermond is nog goed gesloten. We wachten nu nog op de bloeduitslag en mag dan naar huis, waar ik uiteraard bedrust moet gaan houden en moesten de weeen zich weer volop gaan opvolgen moet ik terugkomen om mij verder op te laten volgen.. Amai ami wat een dag!!

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Oh bha wat een schrik! Ontzettend veel sterkte en hopelijk blijft alles goed gaan!

3. tulip

tulip Niet meer actief

pff nou de schrik zal er even goed inzitten. weeenremmers waren niet nodig dus??

4. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    Pfff nou fijn om te horen dat het goed met je gaat.. Rustig aan doen en je lekker laten veer wennen door de mensen om je heen.. Heel veel sterkte !!!

5. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Oei meis, ik schrik me helemaal wild van je topic. Gelukkig zijn de weeën nu afgenomen. Had jij een aantal weken terug niet ook al weeën? Houd je maar lekker rustig en hopelijk blijven ze nu tot de juiste termijn weg.

6. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Pfieuw... Voor nu goed nieuws. Straks lekker naar huis en echt bedrust houden. Je weet waar je het voor doet! En je kindje stiekem laten zitten. ;) Succes hoor!

7. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    He wat naar zeg!!

Ik hoop dat de weeen wegblijven voor je! en dat de beeb voorlopig blijft zitten!!

Heel veel Succes gewenst!

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    pfffffff....gelukkig nemen ze vanzelf al wat af....meis toch...wat is dat schrikken..

9. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ben blij om te lezen dat het nu afneemt en je straks lekker naar huis mag. Doe maar vooral rustig aan meid en laat je verwennen door de mensen om je heen.

10. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    @pluizigspook: idd ik had op 18 weken ook wat weeen gehad, maar nix vergeleken met vandaag :)

lig nu lekker thuis op de zetel met men zoontje langs me. Hij is 3 jaar dus ben echt superblij da ik thuis ben!! Hij zou niet gesnapt hebben dat ik ineens niet meer zou thuiskomen, tis een echt mama's kindje :).

Weeënremmers niet moeten hebben gelukkig omdat ze rond half 3 vanzelf afnamen. Ik heb ze nog wel wat maar niet zo fel meer en ze werken gelukkig niet op de baarmoedermond, dat hebben ze ook allemaal nagekeken! X

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gelukkig weer thuis en blijf daar maar lekker tot de bevalling (die voorlopig dus mooi niet komt!!) Rustig aan doen en ik duim dat de weeen weg blijven!!Sterkte! (en geniet ze van je 3 jarige knulltje..heerlijk dan he!)

12. ayladin

ayladin Actief lid

19 mei 2011
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah echt geweldig nieuws Titara.
    Vond dr Boes echt een zalige vent om als gyn te hebben.
    This een grapjaske ook hij hè.
    Is altyd rustig en staat er wel op om bij zijn bevallingen te zijn.
    Had voor boes een andere gyn op de praktijk en ondertussen zijn naam vergeten. De zoon van de andere gyn van de praktijk.
    Pff kwam er steeds huilend buiten.
    Schatte mijn dochter ruim te weinig in (600gr minder)
    Was enorm verwijtend. Echt geen pretje.
    Qua zwangere vrouwen had die echt geen verstand.
    Uiteindelijk deed die ook ni de moeite om erbij te zijn en dat stoorde menig andere gynaecologen ook.
    Nu ja, dokter Boes die was er gewoon wel bij en we waren zelfs tijdens de bevalling goed aant aflachen.
    Hij is echt begaan met zijn patiënten en met de beebjes

13. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Gelukkig is het goed afgelopen... sterkte met rust houden en hopen dat ze pas bij 40 weken terug komen....

14. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    @ayladin: ja ik weet helemaal wat je bedoelt! Hoor zo vaak van vrouwen die ontevreden zijn en daar heb ik echt niet over te klagen! Hij kent echt ALLE gemiddeldes en hij zou iemand nooit onnodig nerveus of zenuwachtig maken als het totaal niet nodig is! Hij kijkt alles fatsoenlijk na en het gaat ook allemaal zeer snel en vlotjes en vind het echt geweldig :D !!!

En nu nog beetje genieten van een beetje rust vandaag. Mijn zoontje is naar school, de vent is werken dus lekker voor de buis hangen mijne telenet-opnames eens gaan bekijken want daar staat veel te veel op :D hihihi

15. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Wat fijn om te horen dat het beter met je gaat doe lekker rustig aan!! :)

16. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    @brenda: Dank je wel!! Ja ik heb gisteren toen ik de weeën eerst tegoei voelde hysterisch liggen wenen en dacht: IK VERLIES MIJN KINDJE! En nu ben ik echt super gelukkig dat alles oke is met men ventje en hij doet het zo goed in mama's buik!

Huisdokter is vanmorgen nog even hier geweest om alles na te kijken ivm de baarmoedermond aangezien ik nog steeds lichte weeën heb, maar de baarmoedermond is nog perfect in orde...De weeën doen blijkbaar helemaal niets aan mijn lichaam zelf.

Moest het wat erger worden moet ik uiteraard onmiddellijk terug naar het ziekenhuis om weer aan de monitor te gaan maar zoals ik me nu voel, voel ik me goed :D

17. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Wat fijn dat het beter gaat!
    Duimen blijven draaien dat beebje lekker bij je blijft!

18. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Wat zal je vreselijk geschrokken zijn zeg .... poeeee kan me zo goed voorstellen. Gelukkig loopt het bij jou anders als bij mij destijds. Hou die kleine man gewoon nog lekker een week of 10 bij je, het liefst langer natuurlijk :)

19. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    wat heftig allemaal zeg!!! maar fijn dat het weer wat beter met je gaat!!
    sterkte verder!!

20. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    @wmvss: Vind heel erg voor je dat je kindje met 23 weken zwangerschap verloren hebt.. Het was ook mijn grootste schrik dat mijn lichaam het liet afweten en mijn kleintje al ter wereld wil laten komen. Je hoort het niet vaak, maar het kan wel gebeuren en als je er dan zo dichtbij staat geloof je niet dat het je zelf kan overkomen. Heel veel sterkte hoor!!! xx

Deel Deze Pagina