weeën stoppen ineens?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dido, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vannacht heb ik 5 uur aan een stuk weeën gehad. Ze kwamen regelmatig en hielden een minuut tot 1,5 minuut aan. Maar ineens stopte ze alsof er niks was. Vandaag alleen een menstruatie gevoel. Kent iemand dit dat de weeën ineens stoppen? Zegt het iets over een aankomende bevalling? Pff ben gesloopt!

2. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Denk dat het voorweeën waren. Ik heb het ook al twee weken. Heeeeeeeeeel frustrerend!

Het helpt vaak wel voor dat je kindje dieper indaalt, je bbm weker word en soms zelfs voor ontsluiting.

3. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh wat erg al 2 weken!!
    De baby ligt helemaal ingedaald en de baarmoedermond staat al een paar weken een stukje open.
    Dit is toch geen weken vol te houden.. kon echt niet slapen van de pijn:(

4. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Hoeveel tijd zat er tussen?

5. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    3 tot 4 min ongeveer. En ineens stopte het uit het niets..

6. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    Had ik ook op de dag (en de nacht voorafgaand) van de geboorte van mijn zoon..... Toen verloskundige kwam stopte het helemaal... Vier uren later begon het weer. Uiteindelijk is het toen wel zover gekomen! Die weeën hadden mij 3-4 cm ontsluiting geleverd...
    Toen ik tegen verloskundige zei dat het gestopt was, zei ze: ja, valse start, kan nog wel 2 weken duren! Gelukkig braken nog die middag mijn vliezen...
    Succes en sterkte met de laatste loodjes!

7. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Ik heb bij mijn dochter weeën gehad van 02:00 tot 12:00.
    Hier komt het..........
    Precies een week later pas bevallen:D

8. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat heb ik de laatste 5 weken gehad. Naar de avond toe echt het gevoel dat het begon (veel harde buiken), maar 's morgens weer weg! Oefenweeen!

9. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh jeetje wat een verhalen.. wat kan je lichaam je dan voor de gek houden! Nu begint het weer op te komen maar probeer me er maar niet te veel mee bezig te houden. Pff wat spannend die laatste loodjes zo!

10. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Gebeurd vaak bij een volgende zs, die valse start/voorweeen. Ik heb het alle zs'en (behalve de eerste) gehad, de laatste weken voor de bevalling. Erg vermoeiend idd want je hoopt na de zoveelste keer dat het ook eens doorzet.
    Sterkte!

11. dido

dido Actief lid

3 apr 2012
    363
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ken dit helemaal niet van mijn eerste zwangerschap maar toen ben ik ook te vroeg bevallen dus dat was heel anders. Hoe merk ik straks het verschil of het echte of oefen weeën zijn?

12. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Helaas heel erg herkenbaar! Vorige week heb ik drie nachten achtereenvolgens steeds weeen gehad. Ze bouwden mooi op en elke keer dacht ik, dit gaat hem worden. Nou niet dus. Ze zijn gewoon verdwenen en sindsdien heb ik geen wee meer gevoeld. Het hoort echt bij tweede (of volgende...) bevallingen volgens mn VK - ik vind het maar irritant zo'n loos alarm.

@dido: Oefenweeen verdwijnen als je gaat ontspannen, waar echte weeen daar juist heviger worden. Verder houden ze meestal minder lang aan (minder dan een minuut) en zit er een mindere opbouw in. Echter, die laatste twee dingen heb je soms natuurlijk ook gewoon bij echte weeen. Het blijft een beetje gokken voor mijn gevoel.

Deel Deze Pagina