Hoi dames Ik ben echt zo teleurgesteld in mijn man.en nu wil ik jullie mening weten. Ik ben 7.6 weken zwanger.en toen ik 5.5 weken was hadden we het aan mijn moeder verteld.mijn man wou nog even even wachten met aan zijn ouders vertellen dus ik dacht oke als jij dat wilt.nu hebben we het vorige week verteld en zijn vader zegt we zeggen het tegen niemand.nu vind ik dat mijn schoonzus het ook moest weten maar mijn man zei nee we wachten nog even dus ik dacht oke ik heb respect voor je keuze.vervolgens zitten we vandaag in de auto zeg ik we hebben een hartje gezien wanneer gaan we het nu vertellen.zegt hij zo plompverloren ze weet het al mijn moeder heeft het verteld. dus ik werd verdrietig en boos ook omdat hij niks tegen zijn moeder gezegd heeft van dat hij dat niet leuk vind.vervolgens vraagt hij aan mij maar wat is er erg aan dan.nou vraag ik je dat is toch een stomme vraag.zijn moeder pakt mijn moment af en hij vraagt wat is er erg aan.is het nu zo erg dat ik wil dat mijn man tegen zijn moeder zegt dat het niet okee is dat zij het verteld heeft.wat is jullie mening ben ik nu zo n aansteller Liefs
Wij hebben ook zo'n situatie gehad. Mijn SM had het ook aan iemand verteld terwijl ik dat nog niet wilde. Ml heeft toen ook moeten bellen van mij om te zeggen dat we dat niet zo leuk vonden. Succes
Daar heb ik bu ook heel erg spijt van... vandaag aan schoonouders verteld en die zetten t doodleuk 2 uur later op facebook!! Ik kon ze wel wat
Daarom krijgen mijn ouders het volgende week te horen, samen met de rest van de wereld. Niet leuk, maar niks meer aan te doen. Probeer het een beetje naast je neer te leggen.
Dat meen je niet! Wat een rotstreek! Hadden ze niet begrepen dat het nog geheim moest blijven? Hebben ze het er weer afgehaald. Wij hebben het nog niemand verteld, we wachten even tot na de eerste controle (al wil ik het heel graag aan mijn ouders en zus vertellen) Mijn SM is ook zo'n type die het aan de hele wereld gaat vertellen, dat zullen we haar tzt dus wel even duidelijk zeggen dat dat niet de bedoeling is.
Ze heeft het inmiddels verwijderd maar echt ben dr nog zo pissig over is ze dan echt zoo dom dat ze niet snapt dat ze dit niet kan maken? Pff
Omg dat is nog erger dat hebben ze gelukkig niet gedaan.ben blij voor je dat ze het er af hebben gehaald.maar het heeft er natuurlijk toch even opgestaan.:x
Wat vervelend! Wij hadden het de eerste keer ook. Verteld en binnen een minuut zat mijn schoonvader het rond te sms'en aan iedereen, ook aan mensen die echt niet op m'n eerste lijstje stonden. Vervolgens waren nichtjes ons toen op sociale media aan het feliciteren, dat heb ik meteen verwijderd en een Pb gestuurd dat ik zelf wel aangeef wanneer het bekend mag zijn op social media. Deze tweede keer hebben we het anders gedaan en ook gewoon gevraagd om het stil te houden tot na de combi test omdat we vonden dat onze dochter het eerst mocht weten ipv vrienden en kennissen van mijn ouders en schoonouders. Dat ging goed. Jammer dat je schoonmoeder je voor is geweest. Ik vind dat je daar best iets van mag zeggen, het is jouw wonder en daarnaast ben je nog best pril zwanger. Had je aangegeven dat ze niks mocht zeggen?
Ik vind niet dat je je aanstelt. Mijn schoonvader heeft het destijds aan mijn HELE schoonfamilie verteld nog voordat ik 10 weken was. Ik was er zelf niet eens bij EN we hadden uitdrukkelijk verzocht of het tot 13 weken voor zich wilde houden, omdat we het dan ook aan mijn hele familie zouden vertellen. Het gevolg voor hem is nu dat mijn ouders en broertje het al lang weten en hij nog niet ik weet ook nog niet wanneer ik me er goed bij ga voelen om het aan hem te vertellen.
Dat heb ik dus ook aan de hand gehad... nog niet eens een echo gehad ik was ook not amused, to say the least :x
Uhm...zeg het dan zelf niet zo vroeg. Ik bedoel het is ook hun enthousiasme en blijheid. Snap dat je het liever zelf had gedaan, maar doe dat dan ook. Misschien ben ik hier ook te nuchter voor, zou er niet wakker van liggen en al helemaal niet m'n man laten bellen wat 'wij' het niet leuk vinden.
Dit is niet leuk!!!! TS ik heb t tegen schoonma me t 13 weken verteld me moeder wat eerder.. de rest van de familie ook me t 13 weken. Vrouw van me schoonbroer vindt t niet leuk dat ik het haar niet als eerste verteld had.. tot de dag van vandaag is ze pissed off moet er wel om lachen.
Als ik het vroeg vertel aan mijn schoonouders en zij zeggen nog we vertellen niks dan ga ik daar van uit .maar jij zou het dus niet erg vinden als iemand anders verteld dat jij zwanger bent dat kan maar wij vinden dat wij alleen degene zijn die het vertellen wanneer wij dat willen. Liefs