Vliezen vannacht gebroken... helllllpppp ;)

Discussie in 'De bevalling' gestart door Janneke21, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    dit gaat anders dan bij jayro dus ben helemaal onzeker!!
    Om 2:30 vannacht zijn overduidelijk mijn vliezen in bed gebroken en nog steeds verlies ik scheuten vruchtwater. Mooi helder.... Dus niks aan de hand...

Alleen... waar blijven de weeën?????
    Ze moeten wel komen vandaag want de vk gaf al aan dat ik anders morgenochtend zou worden ingeleid.
    Ik wil zo graag thuis bevallen! verdorie :)

Iemand anders waar bij de weeën alsnog later begonnen??? Het is nu al bijna 8 uur geleden!

2. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Jeetje wat spannend zeg! Toen mijn vliezen braken begonnen al vrij snel daarna de weeen, zo goed als meteen eigenlijk. Maar mijn vk vertelde vorige week dat het bij haar 6 uur duurde nadat de vliezen gebroken waren. Dus het kan gewoon nog goedkomen hoor! Succes!

3. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Vannacht had ik wel wat weeën.. maar nu stelt het nog minder voor... meer harde buik met beetje kramp..

Nu is het wel zo dat ik bij jayro ook nooit echte sterke regelmatige weeén heb gehad.. zou dit al evengoed wat doen misschien??/ VK komt vanmiddag langs.. ben heeeel benieuwd...

Ook heb ik het idee dat ik wel weeën krijg als ik wat langer echt zit of lig.. ben tot nu toe nog veel bezig met mijn zoontje.. misschien ff heel rustig aan gaan doen?

4. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    sorry kan je niet helpen hier wel bij beide de vliezen gebroken maar ook direct weeen(wel in het zh bevallen ) maar wil je succes wensen!!!!

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Bij mijn dochtertje braken de vliezen 02.30 uur 's nachts en de weeën begonnen pas tegen 16.00 uur.

Succes!!

6. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    Bij mij braken de vliezen rond 6 uur 's morgens. En 's middags rond 1500 uur had ik pas echt het idee dat ik weeen had. Ik hoop voor je dat het straks gaat beginnen zodat je heerlijk thuis kunt bevallen.

7. sallie01

sallie01 Actief lid

9 jun 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Bij de bevalling van mijn zoontje braken de vliezen 's morgens om half 6 en 's avonds om 9 uur kreeg ik pas echte weeën!
    Ik heb de hele dag heeeel veel gelopen (trap op trap af), dat kan de weeën op gang brengen. Dus als je de energie er voor hebt.. ;)

Succes!

8. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hier startte de weeen ongeveer 2 uur later maar wel spannend hoor!!!! Heel veel succes, ik hoop dat t zo mag beginnen voor je!!!!

9. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier begon de actie ruim een uur nadat mijn vliezen gebroken waren.
    Mijn tip: Douchen! Dat gaf bij mij het zetje (kreeg wel een weenstorm toen, dat was vreselijk).
    Succes!

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat spannend!!!!!!
    hoop dat het snel begint en dat je thuis kunt bevallen en dat alles goed mag gaan!
    Heel veel succes!!!

11. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Geen idee (heb ks gehad) maar wil je gewoon sterkte en succes wensen, respect dat je dit allemaal in je eentje doet en hopelijk kun je thuis bevallen. Ik zal voor je duimen!

12. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    ahhh goed om te lezen dat bij anderen de weeën ook later begonnen!!! ben nu echt blij met elk krampje dat ik voel :)
    Ik heb wel om de 15-20 minuten een wee die ik echt al een beetje weg moet zuchten, dus dat is in ieder geval al iets! :)
    ook verlies ik nog steeds aardig wat vruchtwater, jeetje... ik dacht nu wel leeg te zijn haha.
    nou ik wacht vrolijk af.. ik heb nu wel de tijd om op mn gemak alles even op orde te maken, dat is ook wel heel fijn!

13. Meara

Meara Niet meer actief

Heel veel succes vandaag. Vergeet niet veel te drinken.

14. Trees

Trees Niet meer actief

Ik neem aan dat je wel je verloskundige/gynaecoloog hebt gebeld om dit te melden? Je mag namelijk niet te lang met gebroken vliezen rondlopen in verband met infectiegevaar. Sommige hanteren maximaal 24 uur en anderen wat langer.

Bij mij was er na 28 uur nog geen actie en zijn ze begonnen met inleiden. Het leek de eerste paar uur na het breken wel wat te rommelen, maar het zette niet door. Ik heb echt de hele dag de trap op en af gerend in het ziekenhuis, maar het gebeurde helemaal niks meer.

Vruchtwater wordt steeds opnieuw aangemaakt. Ik bleef maar leeglopen hier. Ik vond het echt verbazingwekkend hoeveel eruit stroomd elke keer. Ik liep met driedubbele kraamverbanden rond, maar nog liep het mijn sokken in!

Alvast heel veel succes met de bevalling!!

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.055
    2.189
    113
    Brabant
    succes!!! bij mij begon het uiteindelijk wel helemaal vanzelf, maar helaas wel te laat. Dus ziekenhuis.. (wat achteraf maar goed bleek;))

16. elmo82

elmo82 Actief lid

16 jul 2010
    196
    0
    0
    gastouder
    friesland
    Bij mij braken de vliezen om 07.30 en de weeën begonnen om 15.00 na dat ik een tijdje onder de douche had gestaan.
    Ik ben gewoon nog met vanalles en nog wat bezig geweest.
    De vk zei dat dat wel goed was om bezig te blijven.
    Hoop voor je dat je thuis mag blijven.

Zal voor je duimen.

17. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Bij mij zijn op vrijdagochtend m'n vliezen gebroken (voor 9 uur iig), en ben op zaterdagmiddag om 14.00 ingeleid. Direct opgenomen in 't ziekenhuis (was 36+6 en onder controle van de gyn) en mocht niet eens de verdieping af, dus ook niet traplopen.. Tot 22.00 was alleen m'n bmm verstreken, toen 't infuus uit ging zetten de weeën pas een keer door.

Hoop voor je dat het inmiddels al lekker is begonnen, en je gewoon thuis kunt bevallen!

18. Trees

Trees Niet meer actief

Even nieuwsgierig, maar waarom mocht jij niks meer? Ik was ook 36+6 en onder controle van de gyn, maar mocht schijnbaar nog wel trapjes op en af rennen *al begin ik nu te twijfelen of ik iets gemist heb in de uitleg van de gyn :)*.

19. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Nou ondertussen wel iets heftigere 'weeën'... maar er zit nog steeds 10-15 minuten tussen.. nou zat bij jayro ook tot het eind 7-8 minuten er tussen, tot de persweeën aan toe.. dus misschien doet mijn lichaam het gewoon even anders ;)
    vk is geweest, hartslag is prima en hij is volledig ingedaald. ik moet om 20;00 mijn temperatuur doorbellen en anders mij om half 8 melden morgenochtend in het ziekenhuis... maar volgens haar kon het nog prima zelf op gang komen. ook met het oog op de vorige bevalling die niet helemaal volgens de boekjes verliep...

nouuu ja.. jullie horen het wel ;)

20. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Bwaaaaaaah, wat spannend!! Zet hem op! Hopelijk zet het gewoon lekker dooor nu en kan je lekker thuis bevallen.
    Komt de VK nog wel een keer ontsluiting meten dan? Aangezien het bij je vorige bevalling ook niet helemaal 'volgens de boekjes' ging?

Deel Deze Pagina