Weeën wanneer nou bellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Music Mama, 8 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Ik ben vanmorgen om 10:45 uur gestript.. 12 uur begon ik weeën te krijgen.. vooral rugweeën (men wat doet dat zeer) rond 14.30 uur werden ze minder en heb ik zelfs een half uurtje kunnen slapen..
    De hele middag vanaf drie uur heb ik wel wat weeën gehad maar heel onregelmatig..
    Nu sinds 0.40 uur heb ik ze weer terug.. ze duren gemiddeld 40 sec en ik heb de om de 5 a 7 minuten..
    Ik weet echt niet wanneer ik de vk nou bellen moet!

Wat denken jullie? (Tis mn 2e kindje, maar bij de 1e ben ik ingeleid dus dit is totaal nieuw voor me)

2. Coekie

Coekie Actief lid

8 dec 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend!! Mijn vk houdt (tenzij anders afgesproken) wb weeen deze belinstructies aan bij een tweede kindje

*Als je gedurende één tot twee uur regelmatige, pijnlijke weeën hebt, die iedere 4-5 minuten terugkomen en ongeveer 60 seconden duren.
    *Als je onregelmatige weeën hebt, maar die zeer krachtig zijn.

Veel succes! Hopelijk zet het goed door en heb je over een paar uur je kindje in je armen

3. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik zou gewoon bellen wanneer jij denkt dat het nodig is. Heb ik toen ook aan gedaan.

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oeh moeilijk zeg, ik moest bellen zodra ik iets merkte.. Ik zou ook je eigen gevoel volgen. Wie weet ben ik inmiddels al mosterd.. :p Veel succes!

5. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    En???? Heeft het doorgezet meis?

Deel Deze Pagina