Hoi, Ik ben zomaar even nieuwsgierig. Ik ben momenteel 9 weken zwanger en heb het idee dat ik de hele dag aan het eten ben.. Honger! Vandaag heb ik gegeten: 8.30 uur: 2 boterhammen met boter/hagelslag en een glas melk 11.00 uur: appel 11.45 uur: 2 tosti's 13 uur: een twix 14.30 uur banaan Wat chips Ik ben verslaafd aan chips en tosti's maar probeer voldoende groente, melkproducten en fruit te eten. Waar zijn jullie verslaafd aan of hoe ziet jullie eetpatroon eruit? Ben benieuwd!
7:00 2 gekookte eieren met snee toast 10:20 activia fruitfusion en ontbijd bisquits 13:20 Hier 1 ham kaas tosti voor lunch. 😅 soms met soep soms met iets lekkers. ☺ 15:20 volkoren chips (sour cream) en een banana of appel 18:00 avond eten verschilt Voor de rest in de avond echt cravings voor kaas, fruitsalade, ijs en chocolade. 😶 maar goed dat ik maar weinig chocolade in huis heb en geen ijs. 😆
Vis, vis, vis! Witvis dan wel te verstaan, en veel salade en pasta! Verder eet ik heel verspreid mn maaltijden, maar drink genoeg water
ik eet momenteel veel rijstewafels hihi daarbij kop thee of bouillion verder een ontbijtkoek, of iets,. verder hou ik weinig binnen nog
Ha die honger komt echt in periodes! Hier dan toch, momenteel erg hongerige periode terug. Gisteren : 7u30 muesli met melk en Griekse yoghurt met fruit en cranberrysap 10u30 thee met peperkoek 12u30 cracottes met smeerkaas, wortel en appel 15u30 kiwi 19u00 aardappelen, spruitjes en kippenworst En bij honger extra crackers meestal, maar soms ook wel eens koek of stuk cake. Popcorn vult ook best goed!
bijna niks. Pff ik hield echt van eten nu ik zwanger ben al ruim 6 weken slecht gegeten. fruit gaat nog wel maar warm eten? echt niet! 😈
07.30: Yoghurt met vers fruit en noten 10.00: Cracottes of rijstwafel met beleg (kip, avocado etc) 12.30: Twee tosti's met kaas en kipfilet en een sinaasappel 15.00: Kiwi 17.30: Zalm met spinazie en volkoren pasta 19:00: Tomaatjes, komkommer, koekje oid samen met een flinke pot thee Ik heb bewust wat brood etc ingevoerd toen ik zwanger bleek want ik ben niet zo'n khd eter haha.
Wat lijkt me dat fijn om gewoon te kunnen eten zeg! Ik kan al dagen niks anders aan dan melba toast en af en toe wat yoghurt. Kreeg vandaag van de gyn ook te horen dat ik echt meer en beter moet eten. Zijn jullie dan helemaal niet misselijk?
- yoghurt met noten en fruit. - 2 mandarijntjes - afbakbroodje met kaas. - 2 wafels met poedersuiker - aardappeltjes, broccoli, roomsaus, kip-krokant. Straks open ik de kast en neem ik wat lekkers bij de thee. Tussendoor eet ik vaak fruit of crackers. Als ik echt een vreetbui heb is niks veilig en gaat de chips, chocolade, koek er allemaal in. Gelukkig heb ik die niet zo vaak Verder drink ik veel multidrank, icetea, ranja en zo nu en dan een glas cola.
Van week 8 tot 14 had ik wat meer moeite met eten, maar verder niet. Overigens heb k wel heel sterk soms een afkeer tegen iets en dat eet ik dan dus maar niet haha.
Ik heb ook het gevoel dat ik de hele tijd eet! Wil niet te veel aankomen want het moet er ook weer af daarna. Ontbijt: speltmueslikoek of Griekse yoghurt met chiazaad of ontbijtkoek Tussendoor: appel Lunch: bruin Pistoletje of meergranenboterham met ham en kaas Tussendoor: mandarijn Avond: verschilt. Veel pasta en groente en wat vlees of vis Snack: blokje chocolade, handje chips, wat noten
Oh en bij de lunch ook altijd een salade met bijv aardappeltjes, champignons, gegrilde groenten, tomaat/komkommer, ei, prei etc.
Als ik sochtends niet optijd eet wordt ik onwijs misselijk met kokhalzen en daadwerkelijk overgeven als gevolg. Ontbijt: 3 volkoren krackers met eiersalade of jam Glaasje melk of thee Druiven zonder pit Middag: 2 tosti's met ham en kaas Glaasje melk, thee of vruchtensap Avondeten verschillend En tussen de maaltijden door: Liga koeken Rijstwafels Crackertjes En als avond snack: Wat chips Of Koekje Of Chocolade Of Druifjes En thee of warme choco Ik moet wel meer drinken .. maar dat vind ik best lastig! Water drink ik niet zo heel graag ..mag je onbeperkt thee drinken? (Fruit fusion)
Ontbijt; Sapje van 1 citroen, 1 appel en groot stuk gember Pistolet met avocado, komkommer en tomaat Bosbessen en frambozen Speculaasje Lunch; Panini met kaas, pesto en tomaat. Cracker met chocopasta Soepstengels Avondeten; Sperziebonen, gehakt, aardappel en kerriesaus. Bakje vla
Hoi ik ben ook misselijk maar hoef niet te spugen jij wel? Ik heb ook weinig trek maar ik dwing mezelf om te eten ook al heb ik geen honger. Ik heb zelf heb het iedee dat het ook tussen de oren zit want als ik het op heb voel ik me echt beter ondanks dat ik er echt geen trek in had.
Ik eet alles wat los en vast zit heb de hele dag trek! Is dat goed nee eigenlijk niet... ... maar ik drink geen koffie geen thee geen cola geen alcohol wel elke dag 2 tot 3 liter water
Spugen gelukkig niet, kokhalzen op zeer regelmatige basis. Ik heb wel erge honger, maar zodra ik eten ruik ben ik al klaar zeg maar
Ja dat heb ik ook maar gewoon verstand op nul proberen te zetten niet aan proberen te denken en eten.Ik weet het klinkt moeilijk maar bij mij werkt het.
Ehm, brood met smeerkaas, nog meer brood met smeerkaas, brood met smeerkaas en komkommer en verder bananen, koek, snoepjes en frietjes chips hahaha.. maar ja, vooral smeerkaas dus.