Is dit normaal???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Niki, 8 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik hoop dat meer mensen dit hebben of me gerust kunnen stellen...
    Ik heb vanaf gisteravond veel buikpijn en een heel vol gevoel. Ik heb het idee dat mijn buik wel 100 kilo weegt. Ik heb constant buikpijn en als ik hoest, nies of moet lachen doet mijn buik hele erge pijn!
    Verder heb ik veel last van mijn borsten terwijl ik eigenlijk heel graag wil sporten... dit si wel balen, ik wil heel graag fit blijven, maar voel me nu al een tien-tonner! Niet dat ik een slanke den ben, maar ik sportte altijd regelmatig, maar ik heb nu al 3 of 4 weken niet gesport...
    Kan het zijn dat als je en tweeling krijgt dat je dan meer buikpijn hebt?
    Omdat er nog meer plaats gemaakt moet worden?
    Je weet het natuurlijk nooit!
    Ik heb echt last van de buikpijn, ook af en toe erge pijnlijke steken...
    En eigenlijk geen honger, maar als ik dan eenmaal aan het eten dan gaat het wel.
    Meer mensen last van?

    Liefs Niki
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Die pijn zijn je banden die opgerekt worden om ruimte te maken. Dat zegt echt niks over of het 1 of 2 kindjes worden.
     
  3. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik heb idd ook gehoord dat het bandenpijn is, wat ook weer vanzelf minder wordt. Zou me in ieder geval niet ongerust maken meis. En dat sporten komt ook wel weer als die pijn en dat zware gevoel afgezwakt zijn...Suc6!
     
  4. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Die pijn kunnen inderdaad de banden zijn, waaraan je baarmoeder hangt zeg maar.
    Maar meestal is dit toch wat later in de zwangerschap....tenminste dat word vaak gezegt wanneer je er over begint bij de verloskundige.
    Maargoed er is nu van alles aan de hand in je lichaam en alles gaat wat weker worden.
    Dus waarschijnlijk zijn het toch gewoon je banden.
    Er kunnen er altijd twee inzitten....komt het voor in jullie families?
    Dan is de kans op een meerling vaak groter.

    Ik zou me in ieder geval geen zorgen maken als ik jou was.

    GRoetjes
     
  5. Niet meer actief

    ik had bij alysha ook gelijk vanaf week 5 last van een trekkend gevoel in mijn buik en dit waren waarschijnlijk ook de banden die aan het oprekken waren.
    Nu begin ik ook alweer een terkkend gevoel te krijgen in mijn buik en een ongi pijn
     
  6. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Waarschijnlijk bandenpijn.
    Heb ik bij de eerste ook erg gehad.
    Gina
     
  7. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Hallo

    Ik weet nog niet of ik zwanger ben maar zet het hier toch nog even bij!! Ik heb sinds mijn eisprong een vervelende pijn onderin mijn buik. Het trekt heel erg en een beetje branderig voelt het ook. Ik dacht eerst dat het van de eisprong kon komen maar i.p.v. dat het weg gaat wordt het alleen maar erger. Het trekt zelfs naar mjijn benen als ik te lang heb gezeten. Ik moet vaker plassen en mijn tepels jeuken en doen zeer tegelijk. Nou heb ik dit wel vaker rond mijn NOD. Maar die pijn niet. Herkennen jullie dit??? Of moet ik toch maar eens langs de huisarts???
     

Deel Deze Pagina