Gefeliciteerd met jullie zoon Milan! En wat een verhaal.... Gelukkig kunnen jullie nu lekker genieten van en met elkaar! erwtje
Gefeliciteerd! Wat slordig zeg van het ziekenhuis. Zit je me daar al met urenlange weeen en moet je nog aandringen en zeuren dat je alsjeblief in het ziekenhuis wil/moet blijven. Snap het ook niet. Als ze weten dat je vliezen gebroken zijn moet je toch binnen 24 uur bevallen?? Krijg echt de bibbers bij het idee dat ik straks wsch ook in ziekenhuis beland... Maar geniet lekker van je mannetje. Jij bent er heerlijk vanaf. Prachtige naam trouwens, Milan!
Mijn weeen begonnen ongeveer een anderhalf uur na het breken van mijn vliezen. 5,5 uur later was ze er.
hai bij mij is het begonnen met lichte rugpijn ron 01 uur snachts rond 4 UUR was het echt pijnlijke rugpijn en een beetje later begonnen de weeen dat duurde tot 3.20 uur smiddags dan werd onze zoon geboren dus zo'n 15 uur viel heel goed mee dus voor een eerste kindje alleen is er bij mij veel gebeurd in die 15 uur mijn kindje was niet ingedaald, had nog geen opening en nog geen verweekte bmhals,... . ik liep ook al 8 dagen overtijd mijn weeen waren erg pijnlijk ze kwamen heel vlug na elkaar, vaak zelfs zonder over te gaan kreeg ik er een ander bovenop persoonlijk vond ik de beenweeen het meest pijnlijke ik zakte zowat door mijn benen toen maar goed, een epidurale bestaat er vor iets he en het is idd de moeite waard als je je kleintje dan in je armen houd! xxx