Hallo allemaal, Ik ben nu 8 weken zwanger en al een echte buik. Mensen die het weten zien het ook al echt goed. Anderen denken dat ik erg dik ben geworden. Ik pas nog wel in mn kleding. Mn broeken en rokken doe ik onder mijn buik. Af en toe zeg ik nu voor de grap dat ik een 3 ling krijg. Heeft/had iemand dit ook al met 8 weken? Ik zie anderen die al het dubbele aantal weken zwanger zijn met een kleinere buik....
ja hoor ik liep mijn eerste zwangerschap ook al met 8 weken in positiekleding, bij de tweede wat later maar toen gaf ik nog borstvoeding dus zette niet zo snel op. Bij deze zwangerschap..... zie mijn album.
Pff gelukkig....ik dacht al dat ik de enige was! Wat leuk je buikbanden... ik weet van welke site je ze hebt... want ik loop me daar al maanden op te verheugen dat ik die dragen kan! Ik denk dat ik bij 11 weken ook wel zo'n buik heb als jij met 11 weken!
Ik loop ook al bijna een week met een band omdat ik gewoon last heb. Je ziet het op zich niet heel duidelijk omdat ik van mezelf al erg stevig ben, en je kan ook denken dat ik in de vakantie te veel gesnoept heb, maar als je het weet zie je het echt al goed... Ik hoop dat het deze heftigheid van last blijft... Anders wordt t nog leuk. Oja, en op de echo was er bij mij echt maar 1
Heb je nu al een echo gehad dan? Dat is lekker snel. Ik ga volgende week voor het eerst naar de VK. Maar inderdaad ik heb stiemem thuis ook al af en toe een band geprobeerd. Ik heb er namelijk 2 gekocht in de uitverkoop! Ik zeg nu ook dat het een buik vol chips en snoep is...
Bij mij zie je ook al wat en ik ben pas 5+3!!! Ik had nooit verwacht dat je zo snel al wat zou zien. Ik moet wel zeggen dat ik van mezelf al een buikje had, maar die hield ik altijd een beetje in. Dat lukt me nu niet meer, en vooral savonds is mijn buik echt opgezwollen. Ik heb niet het idee dat het echt al gegroeit is, maar mijn buik staat gewoon op spanning door mijn darmen denk ik. Ik krijg morgenochtend mijn eerste echo, ik ben erg benieuwd, wie weet zijn het er wel 3. Whaha.
Ja, ik heb vorige week al een echo gehad, om diverse redenen dachten we dat het al een maand ouder zou zijn, ook vanwege die buik dus, maar ook een vreemde ongi. Maar het is nu echt nog maar 7 weken.
Ik heb geen idee, haha! Ik merk wel, dat ik bij deze tweede zwangerschap wat sneller een buikje ga krijgen..
dat had ik ook een dikke buik met 8 weken, komt ook door je darmen, ik kon met 9 weken me eigen kleding al niet meer aan, zat te strak bij me buik.
hoihoi! ik begin nu ook met bijna 7 weken al een buk te krijgen. ik had nog een slap buikje overgehouden van de vorige zwangerschap, maar begin toch alweer te groeien. ben benieuwd hoelang ik mijn eigen kleding aan kan. ben wel eens benieuwd naar jullie buikjes. zal er straks eentje maken en bij buikfoto's plaatsen. groetjes
Ik heb ook al een megabuik hoor met 11 weken!! hij begon met 7 weken al aardig te groeien en nu is hij echt niet meer te verdoezelen. Je ziet op afstand al dat ik zwanger ben Zijn denk ik je darmen enzo. Was eerst bang dat ik een heel groot kind zou hebben haha maar de afmeting is gewoon goed
Hier ook al met 8 weken een flinke buik. Kan bijna niks meer aan van me oude kleren. Zelfs een wijdt shirtje verbergt het niet meer. Haha! Het zijn natuurlijk voornamelijk opgezette darmen enzo, maar toch.....Ik zie mensen kijken en een twijfelend gezicht trekken...Zou ze zwanger zijn?
Bij mij zag je het pas na 17 weken haha... maar ik heb altijd begrepen dat een buik vóór de twaalf weken in je zwangerschap door je darmen komt, en dat je baarmoeder pas na ongeveer 12 weken boven je schaambot uitkomt... dat zei mn vk dan altijd... maar het kan goed zijn natuurlijk dat het bij sommige vrouwen sneller gaat... wel leuk als je dan al een buikje hebt... ik heb toen zo lang moeten wachten haha... nou dames, geniet van jullie zwangerschap liefs...
Ik kon met 8 weken al niet meer in mijn kleren en met 10 weken was het voor iedereen erg duidelijk dat ik zwanger was.
bij mij zie je nog niets ik ben nu 14 weken. Ik hoop dat het snel gaat komen haha alleen het fijne is dat ik nog steeds me eigen kleren aan kan
Wat leuk die buikjes allemaal! Ik ben vandaag 8 weken zwanger en sinds gister toch echt overgestapt naar de positiebroek... Mn broek zat zo strak dat ik er buikpijn van kreeg. Al zijn het mn darmen en niet mn kindje, het hoort bij mn zwanger zijn dus ben er stiekem best n beetje trots op!!
Ik kan op zich nog wel mijn kleding aan. Ik probeer het nu te verdoezelen door er een sjaal voor te hangen of een bodywarmer aan te trekken als ik niet thuis ben. Op zich weten al veel mensen het maar voor mn werk wil ik nog even wachten. Als ik bij de vk ben geweest ga ik het daar ook vertellen.
Ook ik loop al niet meer in mijn eigen kleding.. met name is s'avonds is mijn buik zo opgezet dat mijn eigen kleding niet meer comfi zat.... Dan is een positiebroek toch echt een verademing... Ik kan het nu ook echt niet meer verbergen...