Hoi, Het is bij ons nog lang niet zover, maar ik hou mijn ogen maar even op de eindstreep gericht.... Hoe lang heb je nog HcG in je bloed na een miskraam / curretage? Kan je de volgende maand al wel testen of je opnieuw zwanger bent, of test je dan positief op je "oude" zwangerschapshormonen? Ergens denk ik dat dat niet kan omdat je geen HcG meer hebt, aangezien er anders geen eitje kan rijpen... maar zit ik er naast? Ik zou het rot vinden als ik over een paar weken ten onrechte dolbij ben.
Ik heb na mijn bbz en curretage , om de week getest , totdat ik een negatieve test in handen had ...Dan weet je iig zeker als je weer een positieve test in handen hebt dat het geen oud hcg is .. Bij mij duurde het na de bbz kleine 3 weken en na curretage 2 weken , maar het kan soms wel langer duren .. Sterkte meid !!!
bij mij had ik tot 31 dagen na de mk een posi test, heb die ronde ook geen eisprong gehad, werd ongie op dag 33, ronde daarna weer zwanger
oja aanvulling: had een mk bij 9,5 week, dat scheelt denk ik ook in hoe lang je nog hcg houdt... ik heb ook elke week getest, tot ie zo goed als nega was en toen werd ik ongie...
Hoi Zilvervosje, Ik heb een miskraam gehad bij 9 weken 4 dagen. Symptomen verdwenen daarna snel, en ik had toen na twee weken testen een negatieve test. Daarna kwamen de symptomen langzaam terug en twee weken later had ik weer een positieve test in handen. Het kan snel gaan dus. Ik vond het wel fijn dat ik ook een negatieve test had gedaan, wist ik zeker dat dit een nieuwe zwangerschap was.
ik vraag het me ook af eigelijk. Heb nu 3 weken geleden een miskraam gehad. Achteraf waren de klachtjes toen al verdwenen. En nu had ik getest omdat ik naar de tandarts moest met kiespijn en dacht ja wat als ik zwanger ben. En er kwam dus een licht streepje. Maar twijfelt of het nog van de miskraam is. Ik heb trouwens wel mijn eisprong gevoeld mijn vruchtje was gestopt met groeien bij 5 weken.
Ik heb een MA wv curettage gehad bij 10 wkn. Daarna heb ik ongeveer elke week getest. De streep werd steeds duidelijk lichter, de eerste echt negatieve test was op dag 31 na curettage. Toen had ik al wel een eisprong gehad, dus dat kan wel ondanks een restje HCG in je bloed. Zie mijn onderschrift voor mijn tempkaartje die ronde, het kaartje onder mijn huidige kaartje. Daar zie je ook wanneer ik positief en negatief testte. Veel sterkte met het verlies!
Tja, ik testte net dus licht positief... ik had de afgelopen dagen het gevoel alsof ik een tennisbal in mijn baarmoeder had en het nabloeden/bruinverlies was ineens 4 of 5 dagen geleden over. Dat was de afgelopen drie weken steeds gekomen en gegaan, heel weinig. Daardoor hebben mijn vriend en ik al vrij snel (na een week) wel geklust... we dachten steeds dat het nabloeden al over was. (Tja, en in Italie in de zon met prosecco en verse pasta blijven de romantische gevoelens natuurlijk ook niet achterwege...) Ik was vanochtend ineens misselijk en heb al een week of wat het gevoel dat er iets moois aan het gebeuren is. Stom he.. ik maak mezelf waarschijnlijk helemaal gek. Maar goed, de gyn. had me meer dan een week geleden vertelt dat er op dat moment géén Hcg meer in mijn lijf kon zitten... dat zou binnen een paar dagen na een curretage weg zijn. Vandaag heb ik nog eens gebeld naar de afdeling en de (andere) arts wist het niet. Het kon een nieuwe zwangerschap zijn, maar ook de oude. Over een weekje moet ik het nog eens testen. Als het donkerder wordt zou het moeten kloppen, anders is het vals alarm. Nou, ik maak me maar even niet te druk (dat schrijft makkelijker dan gedaan ). Ondertussen moest ik afgelopen woensdag al een foto laten maken bij de tandarts... dan kon nu wel aangezien ik niet meer zwanger was... Ik hoop maar dat dat niet erg is. Oh ja...en afgelopen woensdag, onderweg naar de tandarts, moest ik even een heuveltje op fiesten. Ik ben geen Rambo, maar dat moet wel lukken. Mooi niet, ik viel bijna flauw! Nou ja... toen dacht ik al. Het zou toch niet? Nou, sorry voor het warrige verhaal... ik loop een beetje over geloof ik. Ik ga maar even tv kijken.
Ik heb na mn miskraam geen zwangerschapstest gedaan. Nu vandaag weer ongesteld geworden. Ik neem aan dat ik er dan vanuit kan gaan dat er geen hcg meer in mn lichaam zit?
ik heb om de dag getest.. had een mk bij 9 weken.. en zoals mijn gyneacoloog al zei... dat je hcg elke dag halveerd!! en inderdaad was ik na 5 dagen hcg vrj
Dat denk ik dus ook, ik ben ook vandaag Ongesteld geworden, en dan neem ik toch wel aan dat de boel op orde is en er is een eisprong geweest anders wordt je niet ongi. Dus ga er ook vanuit dat het uit het lichaam is hoor. Gr Sun
Hi Zilvervosje, het enige wat ik erover weet is mijn eigen ervaring.. Gisteren 1 week na mk, moest ik bij de arts nog een zwangerschapstest doen, deze was negatief en in mijn geval is dat positief, het is een teken dat de baarmoeder schoon is.. (naast een gesloten baarmoedermond). Mijn arts zei dat er wel HCG in mijn lichaam aanwezig kan zijn maar niet in zoveel mate dat de test positief zou zijn..
Hoi, Wat vervelend dat je je kindje ook hebt verloren. Ik ben 9-9-9 gecurreteerd. Ik was toen 10 weken maar het kindje was met 6 weken en 1 dag al gestopt met leven. Eind oktober testte ik nog heel licht positief. Ik dacht alweer zwanger te zijn maar werd toch ongesteld. Nu heb ik deze week weer echt positief getest dus ga er van uit dat ik nu wel zwanger ben. Sterkte!
@zilvervosje. Na afgelopen week een neg. test in handen te hebben gehad (iig een heeeeeel licht 2e streepje) had ik vannochtend een dikke vette 2e streep erbij. Dus wie weet? X Mandy