Kan iemand mij vertellen hoe dit werkt? Wij zitten in verbouwi g en het is waarschijnlijk niet af voordat ik beval. Nu wil ik tijdelijk bij mn ouders gaan wonen maar die wonen aan de andere kant van Nl. Kan dat? En hoe moet ik het ziekenhuis, vk en kraamzorg dan regelen? Pff wat een dramaaaa, maar ik heb geen tijd om te stressen om een verbouwing dus verblijf ik liever ergens anders.
Natuurlijk kan dat! Ben je onder controle bij gyn of vk? Je moet zelf een tijdelijke vk daar regelen denk ik, als je bij gyn onder controle bent je laten doorverwijzen naar ziekenhuis daar. Kraamzorg zou ik zsm contact mee opnemen daar. Lastig zeg, dat je het zo druk hebt nog. Sterkte!
Dat is zeker mogelijk! Zou even zsm met je vk overleggen wat je precies moet doen. Zij kan je daar vast tips over geven. Dan kun je het regelen en loslaten
Lijkt me geen probleem! Wij zijn nog verhuisd met 34 weken zwangerschap, de kraamzorg waar ik aangemeld sta, zit door het hele land dus dat was alleen een kwestie van adres wijziging doorgeven. Wel andere verloskundige praktijk hier in de buurt moeten zoeken en mijn dossier moeten door mailen en gelijk een intake en kennismaking gehad bij de nieuwe praktijk.