Ik ben ook zo benieuwd. Hopelijk mocht je (en je weekendtas ) lekker naar huis omdat de uitslagen allemaal goed waren!
Meid, ik hoop zo dat je lekker thuis bent en daardoor vergeten bent om op het forum te kijken en reageren. Ik moet zo aan je denken, hoop dat alles goed met jullie is!
Hoi dames, lief dat jullie om vragen! Ik Was gister pas laat weer thuis en heb me vandaag redelijk verslapen vandaar dat ik nu pas reageer. Ik moest urine laten controleren uitslag ervan was goed! Ondertussen zat ik aan de monitor en er waren wel contracties maar niet zo zorgwekkend als afgelopen dinsdag! Daarna nog een echo gemaakt en met de baby ging alles goed, lag met hoofdje naar beneden en had voldoende vruchtwater. Inwendig is ook nog gekeken om mijn baarmoederhals te meten en dat zag er ook goed uit! GEEN ONTSLUITING!! (nu ik dit zeg, realiseer ik me dat mijn man tegen de arts zei: we komen om te controleren of mijn vrouw geen kortsluiting heeft ) Ik was zoooooooooo opgelucht en blij! Stel dat ik er dinsdag lag, met longrijpers voor de kleine, terwijl het nu onnodig blijkt... ben zo blij dat het uiteindelijk toch goed heeft uitgepakt! Ik moet wel veel rust nemen en heb voorschriftje gekregen tegen de harde buiken. Utrogestron? en magnot ofso iets? en verder blijven mijn gewone afspraken bij de gyn. staan. WAT EEN OPLUCHTING Ik voel me door het goede nieuws onwijs fit, maar ga proberen rustig aan te doen. Bedankt voor de adviezen en lieve berichten!
Wat een opluchting, fijn dat je een update hebt gegeven!! Nu lekker genieten van de rust en het heerlijke weer . Ben overigens wel benieuwd wat het antwoord was op de kortsluiting-vraag. Of ben je doorverwezen naar psychiatrie?
Wat een goed nieuws allemaal! Wat zul jij opgelucht zijn! Hahaha! Een beetje kortsluiting had je volgens mij wel. We hebben je echt het ziekenhuis in moeten praten! Het komt wel vaker voor dat mensen na een schokkende gebeurtenis niet helemaal rationeel kunnen denken en ik vermoed dat dat bij jou is gebeurd, en je dit topic opende toen je brein weer een beetje begon mee te werken. Het is niet zo gek dat dat gebeurt, maar ik ben wel blij dat je dit topic hebt geopend, want volgens mij heeft dat er uiteindelijk toe geleid dat je toch gegaan bent! [/QUOTE]Ik was zoooooooooo opgelucht en blij! Stel dat ik er dinsdag lag, met longrijpers voor de kleine, terwijl het nu onnodig blijkt... ben zo blij dat het uiteindelijk toch goed heeft uitgepakt! Ik moet wel veel rust nemen en heb voorschriftje gekregen tegen de harde buiken. Utrogestron? en magnot ofso iets? en verder blijven mijn gewone afspraken bij de gyn. staan. WAT EEN OPLUCHTING Ik voel me door het goede nieuws onwijs fit, maar ga proberen rustig aan te doen. Bedankt voor de adviezen en lieve berichten![/QUOTE] Onnodig zou ik niet zeggen. Er was een risico en de dokters op de spoed wilden dat risico liever niet lopen. De meeste risico's lopen gelukkig met een sisser af en dat is bij jou ook gebeurd. Maar onnodig? Nee. Ik vind het juist erg goed dat je toch terug bent gegaan. Geniet van het goede nieuws en het opgeluchte gevoel. Enne: rustig aan he!