Weeënremmers gehad na val op buik bij 34 weken....Wie ervaring met remmers?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door franzie78, 12 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. franzie78

franzie78 Actief lid

15 mei 2015
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik heb gisteravond en vannacht wweeënremmers gehad, omdat ik na een val op mijn buik hevige weeën kreeg. Elke 2 minuten weeën en zo pijnlijk dat ik niet meer kon praten. Het echte werk zeg maar. De gynaecoloog gaf aan meestal niet te remmen met ruim 34 weken, maar omdat dit door trauma kwam wilde hij het wel stoppen. Nu zijn ze vanmorgen gestopt met de medicijnen en het is gelukkig sinds vannacht half 3 rustig. Nu af en toe wel nog harde buiken, maar niet zo heftig. Mijn buik voelt wat beurs en voel af en toe wat menstruatiekrampen. Morgenmiddag mag ik waarschijnlijk naar huis. Nu mijn vraag.... Wie heeft er nog meer remmers gebruikt....en wat is jullie ervaring met de rest van de zwangerschap? Beviel je eerder? Of liep je langer door? Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Geen ervaring mee, maar wat naar dat je door een val weeen kreeg! Hopelijk blijft ze nog een paar weken zitten, sterkte!

3. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier met 27 weken weeën remmers gehad.. en ze dachten dat k binnen 48 uur zou bevallen.. nu 32 weken ruim en gaat hartstikke prima☺ of k echt eerder ga bevallen weet ik niet maar vanaf t begin gezegd maak jullie niet druk deze uk blijft tot bijna 42 weken zitten😉

4. franzie78

franzie78 Actief lid

15 mei 2015
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Het was inderdaad wel even schrikken!

5. franzie78

franzie78 Actief lid

15 mei 2015
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat het bij jou nog zo goed gaat. 27 weken is wel erg vroeg!

6. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Hoi! Ik heb ook remming gehad met 28 weken... Ik had niet direct weeen maar verstreken baarmoedermond en ontsluiting met harde buiken en krampen... Baby zit nog veilig binnen!! Ging prima na t stoppen van de remming.
    Wat zal je geschrokken zijn zeg!! Jij verder wel oke? Beebje doet t ook goed zo te lezen wel?
    Gelukkig ben je al een heel eind, ik hoop dat t nog een paar weken rustig blijft

7. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Geen remmers gehad maar wel met 34 weken opgenomen met weeën, bloedverlies en ontsluiting..
    Platte bedrust en bleef zitten tot 38 weken.

Hopelijk blijft je kleintje nog even zitten.

8. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het nu met je ? Ik hoop goed !

Deel Deze Pagina