rot puisten :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door yasmine04, 12 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Wie heeft hier ook zoveel last van?
    Ik word er gek van!
    Gisteren mijn gezicht goed verzorgd en het voelde weer zacht en glad aan, na een nachtje slapen zitten er weer 5!! Pijnlijke lelijke pukkels in mijn gezicht :(

2. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    #2 sadieraven, 12 dec 2015
    Laatst bewerkt: 12 dec 2015
    Hier heb ik er geen last meer van. Heb ze vanaf begin tot vorige week gehad. Ontstekingen, mee eters en puisten op gezicht, borst en rug.
    Ik smeerde 1x per dag (2 kan ook) met benzoylperoxide 10%
    Meer mag en kan je niet echt gebruiken helaas.
    Misschien werkt dit ook voor jou :)
    Ik ben bijna 18 weken trouwens en al vanaf mijn 11e zware acne dus ken het drama maar al te goed

3. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Hier hetzelfde verhaal. Ik heb er nu nog meer dan ik ooit gehad heb in mijn puberteit.

4. ely

ely Actief lid

10 jan 2015
    268
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook veel last van gehad. Bij mij is het overgegaan na de 20 weken.

5. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Hier nog 1 en ga maandag trouwen verschrikkelijk,leuk voor de foto`s ook haha

6. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    Ik heb vanaf mijn puberteit erg last gehad van acne/ontstekingen. Heb van alles geprobeerd maar het enige wat hier een beetje heeft geholpen is goed verzorgen met goede reiniging, lotion en crème op advies van ici paris. Ik gebruik de verzorgingslijn van clarins.

Ik heb van alles gehad vroeger voor de acne, zo ook benzoylperoxide en andere uitdrogen middelen. Ik heb hier heel erg littekens aan over gehouden ondanks dat ik nooit heb lopen uitdrukken etc.

Helaas bestaat er geen wondermiddel maar moet je kijken waar je huid het beste op reageert. Wat voor de 1 wel werkt, werkt voor een ander niet. Probeer er zoveel mogelijk van af te blijven om littekens te voorkomen want ik kan je vertellen dat dat echt verschrikkelijk is in je gezicht.

Goede verzorging is echt van belang voor je huid! Ik ben ook geen voorstander van clearasil en uitdrogende reiniging maar misschien werkt het voor jou wel. Ik ben van mening dat een goede vochtbalans de basis is voor een betere huid en daar werken zulke middelen niet aan mee.

Heel veel succes en hopelijk vind je een geschikt middel.

7. Rannie

Rannie Actief lid

21 dec 2012
    442
    56
    28
    Vrouw
    Zo vervelend die rotkrengen. Ik heb mijn huid nu gedurende de zwangerschap extra goed verzorgd, in de ochtend en avond Nivea Miscelair water (droge en gevoelige huid) en een dagcreme, geen make up (foundation e.d.) en 3x per week een Nivea gezichtscrub onder de douche (stomend effect). Hierdoor hield ik mijn huid vrij rustig.

8. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Het heeft namelijk niet altijd met de balans van je huid te maken. Voeding kan ook een goede zijn maar het kan vooral ook aan de hormonen liggen. Ik heb al vanaf me 11de acne met ontstelingen waar je u tegen zei. Littekens en noem maar op. Andere voeding, verzorging gaf geen verschril. Het enige wat bij mij echt werkte was de roaqutane kuur via de huisarts of dermatoloog. Dit middel werkt van binnenuit en was voor mij echt een wondermiddel. Dit ga ik na de zwangerschap sowieso weer gebruiken want op je 27ste met puisten van een 14 jarige rondlopen word je niet vrolijker van hahaha

9. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    Ik weet er alles van. Ik heb zelf ook bij de dermatoloog gelopen maar mocht zelf niet aan roaqutane beginnen ivm kinderwens en het is nu tijdens mijn tweede zwangerschap rustig en hoop dat het zo blijft. Zoals ik al zei er bestaat geen wondermiddel en TS moet kijken wat bij haar het beste werkt. Om te beginnen, gezichtsverzorging want dat is de basis en dan kan je verder kijken.

10. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Hier ook last van, normaal rond ongesteldheid soms rondt kin of voorhoofd. Nu zitten ze gewoon in het midden op mijn wang ook soms! 😧 en dikker joh! 😛 Gelukkig niet veel in 1 keer. ☺

Deel Deze Pagina