Ik heb altijd droge lippen... daarom gebruik ik niet zo vaak lippenstift, want ik heb het idee dat mijn lippen daar nog meer van uitdrogen. Maar toch vind ik mijn gezicht mooier als ik een kleurtje op mijn lippen heb. Welke lippenstift gebruiken jullie?
Mac & charlotte tilbury. Vooral die van charlotte tilbury houdt mijn lippen mooi zacht en soepel en blijft bijna de hele dag mooi. Voor mij geen ander merken meer
Van beiden echt nog nooit gehoord, haha. Maar dat klinkt goed zeg! Ik ga eens googelen . Thanks voor de tip!
Ik gebruik ook MAC. Heb vaak een matte lipstick dus heb ook een primer gekocht voor de lippen, dan worden die niet zo droog.
L oreal echt super fijn. Volgens mij is het deze: https://www.douglas.nl/douglas/productbrand_371024.html?d=s&wt_cc4=marin_bid&wt_cc1=&mkwi_dt&pcrid=95664697717&pkw=&pmt=&trac=nl.01p.goo.shopping.nl_pla_top-performer-custom.nl_pla_top-performer-custom.000000&gclid=Cj0KEQjwzpfHBRC1iIaL78Ol-eIBEiQAdZPVKhwYTOPo_Bp9FU5WKwrlVr1iRwSyhJG2Oh9jf0HRkqwaAuoj8P8HAQ
Mijn fijnste lippenstift is van MAC. Ik heb ook matte liquid van NYX maar dat is echt niks. Wordt zo droog en brokkelt gewoon af.
Ik heb heel veel verschillende soorten lippenstift maar de fijnste vind ik: Chanel rouge allure Make up for ever de nudes Chubby stick van sisley En van de goedkopere merken catrice (de zwarte)
Ik wissel af tussen Lipfinity van Max Factor, KissKiss van Guerlain en een spotgoedkope volumizing lipstick van de Hema. De laatste blijft wel echt niet goed zitten, maar smeert goed en is handig om snel even wat kleur op je lippen te brengen.