Pfff ik snap echt niets meer van mijn lichaam. Ben nu een week overtijd en weer negatief getest Waarom eerst 5 mnd lang een cyclus van 28/29 en nu dit! Vind het wel raar want heb vorige week paar dagen last gehad van ongikrampen maar er kwam niets. Ik heb getest met die goedkope teststaafjes van sensitest die zouden toch gewoon goed moeten zijn? Laat me nu gewoon maar ongi worden dan kunnen we weer verder
Heb je wel getest met ochtendurine? Anders een andere zwangerschapstest proberen. Sommige meiden testen pas laat positief. Dus er is nog hoop. Heb je last van andere klachten?
Ja ik had mn NOD op 1/2 april en test altijd met ochtendurine dus daar ligt het niet aan. Tsja en klachten heb ik niet echt behalve dan vorige week paar dagen ongikrampen (buik en rug) en ook echt het gevoel ongi te worden maar er kwam maar niets. Nu heb ik sinds afgelopen vrijdag iets gevoelige borsten maar soms erg en dan weer bijna niets. Dus vaag vaag vaag. En ik gebruik al een poos ovutesten maar heb nooit duidelijk donkerdere streep dan controlestreep maar begin zonder streep en dan lichte streep en vervolgens 14 dgn later ongi. Vind het fijn dat jullie antwoord geven ook al kan ik maar 1 ding doen en dat is afwachten pfff
Ik snap dat je het heel vervelend vindt allemaal, hopelijk is het voor een goed doel! Ik zou ook nog eens proberen met een andere test en anders kun je misschien eens je huisarts raadplegen en een bloedtest laten doen? Hopelijk weet je snel waar je aan toe bent! Succes!
Ja kan het wel proberen met een andere test maar denk dat dat alleen maar weggegooid geld is. Dit was zo'n teststaafje van sensitest die zijn toch gewoon te vertrouwen? En heb hem echt een hele tijd laten liggen maar hoe goed ik ook keek echt niets te zien! Ga nu maandag pas weer testen met een kruidvat test als ik dan nog niet ongi ben en als die negatief is naar de dokter denk ik. Ik geloof gewoon niet zo in laat positief testen volgens mij is dan gewoon de eisprong later geweest. Tuurlijk test de een op zn NOD met een knalstreep en de ander licht net zoals dat de een zich kiplekker voelt en is de ander al misselijk na de bevruchting. Maar als je echt niets ziet ben je in mijn ogen gewoon niet zwanger hoe jammer ik het ook vind
vandaag dan toch de doorgebroken ook al weet je het is het toch weer balen, eerst een week overtijd en dan dit
Ah das vervelend, maar nu kun je weer met frisse moed er tegen aan. Ik had dat vorige maand ook een week over tijd en toen kwamen alsnog! Liefs Carola