Sorry, moet ff klagen... Krijg ik vandaag post van VGZ (en mijn man ook...) De premie gaat dus weer omhoog. We zijn allebei uitgebreid aanvullend verzekerd bij VGZ en gaan volgend jaar dus per persoon 118,25 euro betalen! Dat is dus voor ons allebei 236,50 euro per maand! Tis maar goed dat de kinderen gratis zijn meeverzekerd. Maar wat een geld zeg... Gr Otje
ja hier ook en wij zitten bij OZ, met 6, nog wat procent omhoog! Wat een lef om dat ene dag na de verkiezingen te doen!
Ja wij betalen nu 109 euro per persoon dus samen 218 euro. Dus vanaf 2007 elke maand 18 euro meer betalen... Das wel mooi bijna 200 euro per jaar meer. En wat gebeurd er in 2008? Laat me raden...
Nee, maar vind het gewoon belachelijk hoe het is gestegen in de afgelopen jaren. Ik was laatst toevallig mn administratie aan het opruimen. Kwam een oude polis tegen van het VGZ (geloof 2004 ofzo?). Toen betaalde ik 48 euro! Stukje minder he?
belachelijk he die prijzen. echt niet normaal. ik hoopdat ze in 2008 niet weer zullen stijgen anders krijg je zo ehct mensne die niet verzekerd rond lopen
Wij gaan met z'n tweeen met aanvullende verzekeringen 335 euro betalen, ruim 10% meer dan vorig jaar.
Das vreemd Katootje. Wat staat er precies bij jou? Bij mij staat er: VGZ Zorgverzekering 94.25 euro Basis Tand 11.50 euro Uitgebreide aanvullende verzekering 12.50 euro Is samen dus 118.25 euro Gr Otje
Ik ga ook 118, nog wat euro betalen. Ik kan dat niet ophoesten, hoor. Dus tandarts verzekering er maar uit... Denk ik. Ik krijg 400euro per maand. Waar zal ik de luiers van gaan betalen?
VGZ zorgverzekering 91.34 Basis Tand 11.50 Plus aanvullende verzekering 22.50! Vandaar dus. Daarbij dan toch nog 100,00 eigen risico.
Dan komt er nog 2,50 bij. Ik wil dat wel doen want dat haal ik er makkelijk uit. Heb ik dit jaar ook al doorgegeven maar het is door de drukte niet doorgekomen vrees ik. Dus morgen maar weer eens in de telefoon klimmen, want dat staat niet op de wijzigingsformulieren.
Overigens was ik in 2005 191.- kwijt per maand! Particulier verzekerd. Dus ik was hier allang blij mee.
Ik zit bij de Menzis heb nog geen bericht gehad maar betaal nu al 217,= euro,dus hou mijn hart vast! Groetjes Claudia
Wow, hier ben ik echt van geschrokken hoor... ik wist niet dat dit zo duur was in Nederland... dan ben ik heel blij met de situatie in België maar 'k vind het wel heel rot voor jullie. Net als de kinderopvang die bij jullie zo duur is.
wij zitten (nog) bij Menzis en betaalden 232,- en gaan nu 254,- betalen... ben wel al wezen snuffelen en had gisteren die van fortis voor me en die kost 243,- maar dan wel alles ook uitgebreid+ en dan nog extra in vergelijking bij wat je bij menzis verzekerd zou zijn voor meer... maar goed dat is er maar 1tje heb er nog genoeg te gaan maar voor het einde van het jaar zitten we wel ergens anders. Bij VGZ zou het zijn 256,- en dan zijn de vergoedingen ook nog niet zo uitgebreid als bij fortis dus dames gewoon lekker een ochtendje ervoor uittrekken peukie of wat dan ook erbij en rondsnuffelen.... wij zaten particulier op vlak 300,- plus de waz 2200,-(vorig jaar gelukkig afgeschaft) dus dit was voor ons toch alweer stuk vooruitgang..zo rond de 5600,- toen tegen de 4100,- van nu (2006) maar op deze manier wordt het voor sommige wel heel erg moeilijk om zich fatsoenlijk te verzekeren...hoe vaak lees je het wel niet dat mensen zich maar niet bij verzekeren omdat het niet op te brengen is en tijdens die verkiezingsstunten maar blaffen over hoe ze het willen hebben... het had beter geweest om het maar op ziekenfonds en particulier te houden (niet voor ons maar toch over het algemeen genomen voor de meeste wel).....
Ik ga 116 Euro betalen(OZ) Maar ik zit er over te denken naar Ohra te gaan,aangezien die buikwandcorrecties vergoeden(die ingreep wil ik tzt wel laten uitvoeren)
En dan nu de schrik.... Alle premies bij elkaar opgeteld van alle Medelanders is nog niet kostendekkend, gelukkig maar dat de overheid nog bijspringt anders was de premie nog veel hoger. Groet van Kiki PS zolang de premie niet boven de 300,- komt voor ons 4-tjes, dan zijn wij voordeliger uit.