350 euries per maand voor verzekeringen zou voor ons een enorme vooruitgang zijn, maar daar redden we het niet mee vrees ik. Wij zijn iets van 500 euro kwijt per maand...
Het moet gewoon weer teruggaan naar hoe het was....Dit is niet meer te betalen. Ik ben nu al op van de zenuwen hoe we het moeten gaan doen als we een kindje hebben. Dit is gewoon niet normaal....
Hmmm... das wel balen. Autoverzekering hebben we niet want mn man heeft een leaseauto (zit daar dus al bij in) en om nu over te stappen naar een nieuwe energieleverancier... ik zit bij essent en ben wel tevreden. Die korting lijkt lekker maar heb geen zin in nu overal op over te stappen...
voor de kinderen heb je nog nooit hoeven betalen die stonden altijd al op de polis. maar nu hoor ik net dat de energie volgend jaar ook met 10 euro omhoog gaat. bij nuon in ieder geval, de rest zal wel snel volgen. wij hebben het voor een paar jaar vast laten zetten.
Das balen van United Consumers! Ik heb wel bericht van ze gekregen dat mijn korting in 2007 wel blijft. Ik heb alleen nog geen post van VGZ gehad, maar dat zal ik binnenkort wel krijgen.
zoooow wij zitten bij Menzis,net de brief gekregen,we gaan van 236 naar 267 ruim 30 meer dus. En als we niet via FNV hadden aangemeld dan moesten we 290 betalen Zag wel dat je bij menzis een nog duurder pakket kan nemen en dan ooglasering wordt vergoed tot max 500 per oog. Oja en zag ook dat als je lid bent geworden via FNV bondgenoten en aanvullend bent verzekerd dat je nog eens extra een FNV kraampakket krijgt,nou ben benieuwd! Iemand die al gehad?
@Molly:je kan ook inloggen op VGZ kun je de nieuwe polis voor volgend jaar bekijken . Ik ga 30 euro omhoog
Das raar, mijn VGZ basisverzekering is al 97,17, de rest van de aanvullende verzekeringen komt overeen met die van Otje. Ik kom dus uit op 121,17. Er kan toch geen verschil in de basisverzekering zitten bij dezelfde maatschappij, of wel?
Jawel. Er is verschil in premie. Ik heb een eigen risico van 100 Euro. Vandaar dat de basis bij mij minder is. De premie van 97,16 is bij restitutie. De andere twee zijn bij "natura".
Ik betaal al jaren 125 euro ongeveer per maand (omdat ik al particlier verzekerd was) dus merk geen verschil voor mij is het zelfs een paar euro goedkoper geworden