Ik ben helemaal op. Elke avond begint het nu te rommelen en krijg ik contracties die om de 6 a 8 minuten terugkomen. Helaas ga ik dan naar de wc en is het foetsie...behalve gisteravond. Helaas heeft dit ook niet doorgezet met als gevolg dat ik mijn niet geslapen heb. Nu wordt mijn verteld dat ik pas bij 41.5 weken gestipt mag worden, maar trek dat echt niet meer. Heb hier nog 2 andere kids rondlopen van 4,5 en bijna 3 jaar dus echt uitrusten kan ik ook niet. Bij de eerste ben ik bevallen met 32.2 weken en de 2de met 38.4 weken, dus nog nooit zo lang zwanger geweest. Zijn er meiden die dit herkennen? ps, ik heb al wel ontsluiting(logisch bij de 3de) en mijn baarmoedermond is al verweekt. Groetjes Linda
Klinkt misschien raar en ik kan me voorstellen dat je er helemaal geen zin in hebt maar de vk zei bij mijn vorige zwangerschap dat een keer gemeenschap hebben net dat laatste zetje kan geven.. Wij hebben het toen gedaan en toen we klaar waren en ik naar de badkamer wilde lopen braken mijn vliezen en 1.5 uur later was mijn zoon er..
Maar wil je vk niet strippen? En waarom niet? Als je vanavond weer zo'n last hebt zou ik morgen bellen dat je het echt niet trekt.. Ze kunnen het toch proberen??
Haha ik ga het ook deze keer weer doen als het zo uitkomt en het werkt toch alleen maar als je lichaam eraan toe is.. Mag alleen niet meer als je vliezen gebroken zijn..
Werkte het maar, gemeenschap om bevalling op te wekken! Dan was ik bij DL wel veel eerder bevallen als 41+2 want toen deden we het werkelijk elke dag nog! Ik ben zelf met 41 gestript en 3 dagen later is ze geboren. Vind het gek dat ze pas bij 41.5 strippen, dan mag je namelijk al over naar de gyn. Ik zou het nog een keer vragen en ook alvast beginnen over doorverwijzen naar de gyn als je overtijd loopt, dit hoeft namelijk niet pas bij 42 weken mag ook bij 41.
Doordrammen! Duidelijk aangeven dat je het gewoon niet meer trekt. Vind het ook heel raar dat ze zolang willen wachten met strippen. Met 41,5 moeten ze al denken aan inleiden ipv strippen??
Pffff hier met de derde met 38.2 gestript omdat ik al 4 dagen met voorweeen liep. Naja strippen. Er viel niet veel te strippen aangezien ik al 4 cm ontsluiting had. Smiddags bevallen. Zou idd dan iig je man proberen lief aan te kijken. Beter iets dan niets. Overigens zeggen ze wel hoe meer kinderen hoe langer en heftiger voorweeen. Ik was tegelijk met een vriendin zwanger van de derde die had ook al bijna 1 week heftig voorweeen voor ze beviel. Sterkte!