menstruatiepijn en pijn onderrug

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jennifer1992, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer1992

22 jun 2012
    20
    0
    1
    Leiden
    Hallo dames,

Ik had al vroeg in mijn zwangerschap last van harde buiken en ben met 29 weken ook doorgestuurd naar het zh en daar aan de ctg gelegt en ik had idd weeen die om de 3min kwamen. na 4 uur geen ontsluiting mocht iik weer gaan en ik bleek een blaasontsteking te hebben. met 31 weken precies t zelfde alleen toen zonder blaasontsteking, maar weer geen ontsluiting(gelukkig). Wel was nu mijn baarmoedermond verweekt.

Nu ben ik 33 weken en 4 dagen zwanger en ze is ingedaald. nu heb ik sinds vanmorgen een menstruatie achtig gevoel in mijn onderbuik en lage rugpijn.de rugpijn is constant en erg vervelend. Een warm bad en paracetamol helpt niet. Wat zou dit kunnen zijn? Moet ik me tochzorgen maken?

groetjes

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    constante pijn is in ieder geval geen wee, dat is gunstig... wat het wel kan zijn> geen idee...

3. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Goed opletten of de rugpijn écht continu hetzelfde is. Ik heb ook steeds pijn in mijn rug, maar kon ineens wel 'pieken' erin opmerken. Ik had er ook regelmatig wat harde buiken en menstruatiepijntjes bij. Gister bleek dat het indalingsweeen zijn. Heb ze zeker niet regelmatig, dus is niet erg, maar voor 34 weken wel wat vroeg. Als je het niet vertrouwd gewoon de vk ff bellen, die kan je beter gerust stellen!

4. Jennifer1992

22 jun 2012
    20
    0
    1
    Leiden
    Het heeft inderdaad zeker wel zijn pieken. volgens vk gister was ze al bijna ingedaald dus miss is dit het laaste zetje ofzo. Ik kijk t vannacht nog even aan. het is nog niet dat het niet uit te houden is..meer zeurend aanwezig en somsmet n piek pijnlijk.

5. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Gister moest mn vriend echt tegendruk geven met zn vuist en moest ik ze echt wegzuchten. Echt vervelend!!

6. Jennifer1992

22 jun 2012
    20
    0
    1
    Leiden
    jeej dat is wel erg ja! je was zeker wel bang dat de bevalling begonnen was? klinkt namelijk ook als rugweeen.. Is het wel minder vandaag?

7. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Ik was er niet zo bang voor. Ook omdat het zeker niet regelmatig kwam en vandaag maar 2x gehad. moest sowieso naar de gyn vandaag en hij maakt zich er nog geen zorgen om

Deel Deze Pagina