Ik begrijp het, je hebt dus bewust gekozen voor een ziekenhuis waar eigenlijk alleen maar vrouwen werken. Ik weet niet of het helemaal klopt wat je zegt, m.b.t de gequote tekst. Wist je trouwens dat de meeste gynecologen mannen zijn, ook in Islamitische landen als Tunesie, Marokko, Algerije en Egypte.
nee hoor heb er niet bewust voor gekozen. dat was toevallig zo. maar wou wel een vrouwelijke arts. wat betreft die tekst. het klopt wel want heb hier verschillende fatwa's over gelezen. het gaan naar een mannelijke dokter is NIET haram. Dat heb je me niet horen zeggen. Maar als er een en vrouwelijke en mannelijke dokters zijn. Waarom zou je in godsnaam naar een mannelijke dokter gaan. Daarbij is het in dat geval wel verboden. Want er zijn immers vrouwelijke artsen.
Allahinku, inderdaad. ik prefereer ook vrouwelike artsen aangezien ik er ook bedekt bijloop, ik voel me ook meer op mijn gemak dan bij een mannelijke. tis ook zo raar, je geeft geen hand maar hij ziet wel je ... maar goed het is niet zeker of hij gaat, maar als hij zou gaan wil ik wel dat hij bij de bevalling is maar goed als het dus niet mogelijk is dan houd het op, ik wil echt dat hij gaat want dit is nu voor ons de enigste kans, om naar saoudie te kunnen gaan,
gaan jullie naar saoedie arabie verhuizen? oh vreselijk..ben je daar klaar voor voor een leven van altijd binnen zitten en nooit meer zonder man naar buiten kunnen gaan? zelfs niet om met je kinderen naar de speeltuin te gaan?
Ja ik zou ook wel geen kinderen in Saoudie Arabië willen opvoeden? Islamitisch opvoeden ja, maar niet zoals daar!
ik ook niet. dat land heeft echt niets met de islam te maken. sprak toevallig van de week een vreindin een familielid van haar woont daar..en het is echt een ware gevangenis. Je mag als vrouw geen stap buiten de deur zetten. Niet om boodschappen te doen, niet om even een luchtje te scheppen, niet om naar de speeltuin te gaan of noem het maar op. Zonder man of ander mannelijk familielid wordt je opgepakt. Echt schandalig
Aangezien dit topic nu meer neigt naar religie, doe ik deze dicht. Ook de andere topics van meiden worden gesloten, dus vandaar dat deze ook dicht gaat. Groetjes Elvira