Jeetje meis!! Wat vreselijk onzeker is dit allemaal! Ik hoop zo dat de kleine nog lekker blijft zitten!! Heel veel sterkte gewenst!! *knuffel*
Ik ben ongeveer net zo ver als jij en ik moet er echt niet aan denken! Heel veel sterkte komende tijd en hopelijk blijft de kleine nog even lekker zitten waar hij zit!
Heel veel sterkte. Dat is momenteel mijn grootste schrik dat er voor de 24 weken iets fout loopt met mijn baarmoeder of zo. Ik duim voor jullie dat de weeën niet doorzetten en de baby nog heel lang blijft zitten zodat hij nog goed kan groeien! Dat afwachten moet verschrikkelijk zijn.
Sterkte meid.... Ik blijf meelezen en duim heel hard dat de kleine lekker nog een tijdje blijft zitten.
sterkte meis. ik had het zelfde ook bloedverlies en weeen met 22 weken en verkorte baarmoedermond had ook bedrust gekregen en heb een week in het ziekenhuis gelegen,maar met heel goed me rust gehouden te hebben en dat viel niet mee met een peuter van 1,5 jaar oud is de kleine man bij mij nog blijven zitten tot 38,5 terwijl ze op het moment toen ik opgenomen was bang waren dat ik de 26 weken niet zou gaan halen er was zelfs al contact gelegd met rotterdam en veldhoven. dacht misschien kan je een positief verhaal wel gebruiken
Krijg je nu antibiotica dan? En zit je aan de weenremmers? Die kreeg ik wel ondanks dat ik geen weeën had, had wel al 2 cm ontsluiting. Met mijn zoontjes is alles gelukkig goed gekomen, wel een zeer heftige tijd gehad natuurlijk. 8 weken hebben ze in het ziekenhuis gelegen, waarvan 3 weken op de neo. Ze zijn inmiddels 4 jaar en je merkt niks meer van hun vroeggeboorte. Hou je ons op de hoogte? Nogmaals veel sterkte
Ik vindt het vreselijk voor je Wens je veel sterkte,hoop dat de kleine nog lekker in je buikje blijft!zal voor je duimen meid Dikke knuffel voor jou,wens je veel succes. Sara
Heel veel sterkte.....en kleine man houd je nog een poosje vast. Het is bij mamma in de buik lekker warm dus blijf maar lekker zitten het is buiten zo koud
Veel sterkte, succes en kracht voor jou en je kleine mannetje gewenst! Wat vreselijk spannend en onzeker moet dit zijn.
Wat vreselijk voor jullie....Ga voor jullie duimen dat jullie kleine mannetje nog even lekker blijft zitten... Was de arts nog geweest? Of moet je wachten tot maandag? Heel veel sterkte en kracht toegewenst de komende tijd!
Ik lees nu dat het kindje uiteindelijk toch te vroeg geboren is. Jeetje.... stil van. Heel veel sterkte.