Einde zwangerschap baby minder bewegelijk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Babyke34, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyke34

Babyke34 Bekend lid

27 apr 2012
    535
    72
    28
    stad in Nederland :)
    hallo dames,

Heb eigenlijk een vraagje, ik had vannacht buikpijn en heb toen een warme kruik tegen mijn buik aangehouden. İs toch niet erg voor de beeb?

Sinds ik wakker ben 6 uur vanmorgen voel ik de beeb niet meer.
    Zelfs niet als ik hem plaag?

2. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Dat lijkt me niet schadelijk..

Als je het niet vertrouwd kun je beter de verloskundige bellen...

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Lijkt me niet dat dat kwaad kon.
    Als je je zorgen maakt kun je even je VK bellen (dat heb ik zelf ook vaak gedaan hoor als ik mijn kindje minder goed voelde....)

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Is wel een beetje lang vind ik hoor, voel je de baby inmiddels al?
    Ik zou even bellen.
    Mijn vk zegt altijd als je het niet vertrouwd altijd even bellen als de baby niet beweegt..
    Die van mij reageerd echt altijd als ik haar aanraak, zou me echt zorgen maken na een paar uur geen reactie.

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Bij minder leven voelen moet je altijd VK bellen...

6. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ik zatnet ook op een andere topic daar voelde die vrouw ook de kleine beeb niet meer, ook 38 weken..
    VK had gezegd 2x per dag dat je hem of haar moet voelen, ook al is het een plopje, of een draai....
    Bij twijfel altijd bellen!

En een warme kruik kan geen kwaad! ;)

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik voel de baby wel wat minder fel maar ik voel hem wel nog heel erg goed!
    net controle gehad bij de gynaecoloog, ze wouden een groeiecho doen maar de kleine bewoog zoveel dat het bijna niet lukte, terwijl ik hem bijna niet voelde bewegen, ik vond hem heel erg rustig.

wat je kan proberen is een tijdje op de bank gaan liggen, soms voel ik hem niet zo fel maar zie ik mn buik wel een beetje op en af gaan, misschien zie je hem dan wel bewegen terwijl je de baby niet echt voelt?

helpt dat niet moet je zeker even bellen, ook al is het maar voor de zekerheid, dan ben je toch gerust

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Altijd belle hoor als je twijfelt. Ik wilde ook niet bellen toen ik mijn meisje minder voelde, de dag erna toch gedaan en ben de dag erna ingeleid. Wil je niet bang maken hoor meestal is het niets als je de baby wat minder voelt, maar tegen mij zeiden ze ook, ook al kom je hier 2 keer op een dag om aan de ctg te liggen, als jij het niet vertrouwd altijd komen..

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

klopt wat kaaat zegt, ze vinden het echt niet erg als je een keertje teveel belt of een keer teveel laat nakijken

10. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Ik heb zelf bijna nooit hoeven bellen, maar mijn vk drukt me vanaf het begin al op het hart dat als er wat is, of als ik alleen maar ongerust ben ik haar MOET bellen.
    Weet je al wat meer?

Deel Deze Pagina