Hoi Sjarrel, Nou dit vind ik niet oke meer!!!! Gewoon blijven bellen dat ze langs moet komen!! Niet opgeven. Het is inderdaad nu wel begonnen. Succes meid!!! Spannnnnnnnend Groetjes Karin
ik vind dat dit niet kan zo'n mens hoort je serieus te nemen als ze nu nog niet wil komen zou ik als ik jou was contact zoeken met het ziekenhuis of je daar terecht kan want nu weet je ook niet waar je aan toe bent. ik wens je sterkte .
een uurtje geleden belde vk terug... die had net de dienst overgenomen GELUKKIG EEN ANDER...!!! ze zou er binnen een uur zijn... en ze vond het ook belachelijk... ze kan er elk moment zijn... ben benieuwd!!! laat het gelijk weten... btw weeen worden steeds pijnlijker @ jacoba ziekenhuis had ik allang gebeld.... mag er niet heen zonder toestemming van VK... schandalig !!!
Nou sjarrel, gelukkig! Er komt iemand naar je toe!!! Ik wens je verder een voorspoedige bevalling!!! En hopelijk binnen niet al te lange tijd je kleine jongen in je armen!! groetjes, Mirjam
gelukkig komt er iemand naar je toe en niet dat vervelende mens meis ik hoop dat het nu snel gaat en dat je snel je kleintje vast mag houden. succes.
Wel fijn dat je nu een ander krijgt. En dat je erkenning hebt gekregen dat het echt niet moet kunnen. Rare VK. Nogmaals succes!!
Jeetje over die VK kan ik ook geen goed woord over hebben hoor, die van mij kwam gelijk en zo hoort het ook!!! Over de rugweeën die heb ik ook gehad, laat je ventje een beetje tegendruk geven, dat helpt wel, gewoon als je zo'n wee hebt, dat hij met zijn handen tegen je rug waar het pijn doet duwt, of een beetje masseert, dat hielp bij mij heel goed!!! Heel veel succes zodrek en hopelijk is de verloskundige er snel voor je en kan zij je wat meer vertellen!!! En heel veel succes met de bevalling!!!
Hoi Sjarrel, Eindelijk komt er iemand aan!! Heel veel succes. Nog eventjes en dan kan je je kleintje vasthouden. Groetjes Karin
jeetje wat een raar verhaal een VK die gewoon jou laat lopen op die manier met bloedverlies ook pffff hopelijk gaat het nu snel voor je meid ...
helaas helaas pindakaas.. 1 cm ontsluiting erbij in + - 15 uur... weeen.... ik had al 2 cm.. dat maakt 3 cm... VK heeft gezegt reken er niet dat je vandaag bevalt... het kan namelijk best nog een paar dagen gebeuren... ze zei... het kan best dat het vanavond doorzet maar reken er niet op.... probeer te slapen en op krachten te komen... ik heb weeenremmers gehad.... en heb zelf 2 paracetamols genomen.. tegen de pijn en bekers warme melk gedronken.... de weeen zijn in principe weg... af en toe nog flinke krampen.. maar niet regelmatig meer.... wel net nog vet veel bloed verloren... ik hoop dat het echt snel doorzet... en dan ook echt flink... bijv water breken... dan weet ik ten minste waar ik aan toe ben... want elke keer dit soort dingen is niks... baby heeft het wel naar zijn zin.. hij heeft nu weer de hik... nog maar een paar daagjes... maar voor mij een paar daagjes teveel... vooral na zo'n hell dag!!!
Ik ben nu wel erg benieuwd bij welke praktijk je zit..wat een onprofessionele bende daar zeg... Heb het hele verhaal gelezen maar waren het geen voorweeen die je had of indalingsweeen volgens de vk? Ik heb recent een bevalling achter de rug en als je echt gemene weeen hebt om de 5 minuten dan ben je echt niet meer in staat om berichten achter te laten op een forum volgens mij. Ik hoop in ieder geval voor je dat je wat op adem kunt komen en dat je je kindje snel mag verwelkomen.
nou ja wat raar dat ze je niet gezien dat je al 40weken bent geweest gewoon inleiden in plaats van laten lijden..sterkte!!
@ jansen... voorweeen heb ik ook een tijd gehad (weekie geleden) vanaf vanochtend kwart over 6 begonnen de echte weeen.. ten minste echte... het was eerst nog niet zo heftig... eerst ook erg onregelmatig tussen 3 en 8 min.. en hield 40 sec. om 10 uur was het heftiger geworden en echt om de 5/ 4 min hield ook een minuut aan... echt met een hoogtepunt en zakte GELUKKIG ook weer af.... dan had ik 5 min.. echt praktisch nergens last van.... en dan voelde ik het langzaam weer opkomen... de pijn kan ik een beetje uitleggen hoe ik het voelde..: hele erge menstruatiepijn onder in de buik... echt hele erge buikpijn..!! verder bijgaand... een ernome rugpijn.. onderin me rug... trok ook helemaal door naar mijn stuitje en mijn heupen... kon me geen houding aannemen en warmte was verlichtend gelukkig... echt typen kon ik niet echt... ten minste niet tijdens een wee... ik heb bijna de hele dag in bad gelegen of gedouched om van de pijn af te zijn... zelf had ik elke keer een pauze van 5 min ertussen... en probeerde regelmatig wat te tikken... vooral omdat ik hoorde (via msn) dat er veel op gereageerd werd... maar ik heb ook echt momenten gehad dat ik dacht NU EVEN NIET... zeker wel... maar jah die 5 min rust is nog best lang.. en als je alleen ben en je bijna niet kan staan zitten liggen of lopen zoek je toch een beetje afleiding zover het kan.... oordeel zelf... ik moet zeggen dat ik het een behoorlijk pittig dagje vind... nu nog... heb net 2 kruiken gevuld en dan is het een beetje uit te houden.. maar nog steeds heb ik krampen... nu iets van eens in het kwartier/20 min... hopelijk val ik zo in slaap.... ik weet niet wat ik nog meer kan doen maar ik ben echt helemaal gebroken... en idd ik snap niet waarom ze me niet verder inleiden ofwat dan ook.. zal morgen (als ik heb geslapen) nog even bellen met verdere info met hoe nu..... nog steeds heb ik bloed verlies (net weer) de praktijk waar ik zit is : geboortecentrum amsterdam : Team Geel... echt een belachelijk praktijk... de vk die trouwens vandaag langs kwam ken ik ook helemaal niet... (nog nooit gezien) en degene die elke keer niet kwam.. had ik ook nog nooit gezien... terwijl ik 5 verschillende heb gezien.. ook een beetje raar vind ik!!!
Tjee succes Sjarrel. Vind maar raar dat ze alles erg lang laten wachten. En dan heb je ook nog een stevig bloedverlies. Raar nou dat de weeen zijn gestopt en je bloed verloren bent dat de vk de baby niet even via een echo of zo laat controleren in het zh. Ben natuurlijk geen deskundige maar je bent toch een tijdje bezig geweest, je hebt al een paar cm ontsluiting en dan doen ze niks meer . Zet 'm op meid. Hij komt er echt wel een keertje uit . Silly
he, succes vandaag, en hou vol... wat een achtelijke verloskundige, maar ook het ziekenhuis, daar moet je toch zoiezo terecht kunnen? en kom maar gewoon hier typen, elke afleiding is goed... (je man kan ook typen wat jij zegt natuurlijk: "hijg puf, nee dat niet, auw, 'vloek'" ) groetjes, lidwina