Hallo Dames, Sinds gisteren kan mijn meisje lopen! Zomdag waren we op een familie reunie waar veel kinderen waren en liepen en daar zette ze al haar eerste 3 stapjes en toen ik gisteren mijn meisje bij opa op ging halen toen liep ze los! Ze was gisteren precies 19 maanden, gecorrigeerd 16 maanden! Ben zo trots op d'r! Gaat allemaal zo snel nu! Moest het gewoon ff delen met jullie hoor.... Liefs Shir
he meid wat leuk, ik kom hier af en toe spieken uit nieuwschierigheid en ben helemaal geen prematuur(mama zeg maar) maar het lijkt me onwijs gaaf om dat zo te zien geniet er maar lekker van
goed meid wat leuk. word al een echte meid even uit nieuwsgierigheid, hoe snel ging ze verder, kruipen staan enzo?
Hoe snel ze verder ging met kruipen en staan etc etc.... Nou dat duurde hier niet zolang hoor. Eerst wilde ze niet kruipen maar onder begeleiding van de fysio deed ze dat wel maar was pas toen ze een jaar geweest hoor. Zitten deed ze wel al snel. Daarna stond ze ook en dat heeft ze heel lang alleen gedaan voordat ze ging lopen hoor. Na ongeveer een jaar ging ze dus kruipen en staan.... Maar goed zo is elk kind anders natuurlijk!