Weeen met 27 weken, nu stabiel.. toch wel spannend..

Discussie in 'Prematuur' gestart door Maaike1982, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    nou ff berichtje va mij

me bloed is gestegen van 15 naar 20, nog niet erg zegge ze maar ze prikken zondag of maandag weer.
    me tempratuur blijft prima dus das fijn.
    Ik zie nu al weer een ziekenhuis opname :S
    infuus en antibiotica enz...

pffff

2. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

7 jul 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Wat betreft een infectie, als je een schimmelinfectie hebt en de vliezen breken dan is dat toch gevaarlijk?
    Nou ik heb een paar keer zo'n infectie gehad sinds ik zwanger ben en vermoedde het gister weer. Bel ik de gyn, leg het uit aan de assistente en vraag of ze een recept wil sturen zodat ik gelijk kan behandelen. Zegt ze: ja maar het is nu niet gevaarlijk voor de babies hoor.
    Ikke: ja maar stel mijn vliezen breken dit weekend dan wil ik behandeld zijn want dan staan ze er wel mee in contact, en IK HEB AL WEEEN GEHAD dus ik ben liever voorzichtig. Na veel gezeur gaat ze het faxen naar de apotheek.
    Komt mijn vriend bij de apotheek. Belt ie: ze hebben het pas maandag, is dat ook goed?
    Ik zeg: nee, ik wil het nu, ze bedenken maar iets, maar die beebs zijn in de 31e week en als ze komen wil ik niet dat ze een infectie krijgen met zo weinig weerstand.
    Nou ok, het is er vandaag...
    Denken die mensen niet mee ofzo?
    Ik vind persoonlijk die infectie ook irritant, maar vooral vanwege de beebs wil ik het meteen behandeld hebben..

3. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

7 jul 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Joepie, vandaag 31 weken gehaald!

Deel Deze Pagina