Hallo dames, Na 2 weken geleden een ziekenhuis opname gehad te hebben ìvm verkorte baarmoedermond (9.2mm) hebben ze een pessarìum geplaatst om de boel dicht te houden. Weeenremmwrs en longrijpers ook gehad. De laatste dagen ben ik nu 3 keer bij het plassen zo'n klont verloren , is dit een deel van de slijmprop? Heb ook de afgelopen dagen buikpijnen die ook doorgaan naar mn rug ... Ben benieuwd naar jullie reacties! Sorry coor de onsmakelijke foto ! Ik bedoel dus het linkse op de foto ...
zou kunnen maar lijkt mij meer op veel afscheiding. slijmprop was een stuk draderiger en taaier bij mij.
De mijne zag er anders uit. Zoals jouw foto verlies ik sinds ik mijn slijmprop kwijt ben. De mijne zat wat slierten door en een spoortje bloed. Was stugger dan slijm.
Bij mij zag het er idd de eerste keer anders uit. Maar bij mijn tweede zwschap verloor ik in deeltjes de slijmprop ... Dit zag er uit als doorzichtige drilpudding.... Maar als ik zoiets opeens verloor zou ik hier toch wel aan denken...maar als je vaker veel afscheiding verliest dan zal het wel gewoon afscheiding zijn. Dus heb je vaker last van veel verlies van afscheiding?
Nou ik heb alleen last van wat meer waterige afscheiding door het pessarium, had de gyn ook gezegd dat dat normaal was. Maar deze stukken heb ik nog nooit gezien/gehad en ook de gyn er niet over gehoord..
Hoihoi Ik verlies dit soort witte plakaten al sinds week 26 en in t ziekenhuis zeiden ze dat ik gewoon veel afscheiding produceer.. Even vies praatje nu: Soms voel ik echt zo'n stuk wit/helder slijm naar buiten glijden Maar t schijnt er allemaal bij te horen.. Krampen heb ik vorige week ook voor naar t zkh geweest en dat kan met de ligging van je kindje te maken hebben Er was in mijn geval niets te vinden.. Als je t niet vertrouwd gewoon bellen naar vk / gyn.. O, misschien wel fijn om te weten, ik ben nu 34w2d en meisje is nog niet aan indalen begonnen Sterkte/succes