Hoi , Ik heb pas voor mijn zus voor de 2e keer een eicel gedoneerd. De eerste keer heeft zij een miskraam gekregen. Nu is zij weer zwanger geraakt ! Maar kreeg met 5 wkn wat bruine afscheiding met voorafgaand wat buikpijn. Daarna was het weer rustig en geen buik pijn meer en ook geen bruine afscheidng meer. 3 dagen later werd ze wakker en verloor helder rood bloed (geen buikpijn) aardig wat het liep zelfs via haar been op de grond. ze is toen gaan liggen en na een uur weer opgestaan, toen op de wc verloor ze een stolsel. daar na heeft ze helemaal geen bloed meer verloren geen druppel. Ook heeft ze geen buikpijn , we zijn nu 3 dagen verder. ze heeft wel een licht steekend gevoel in haar liezen sinds gisteren, Mijn zus dacht bij de bloeding gelijk aan een miskraam, en heeft een echo van begin mei naar aankomende Donderdag verzet.(dan 6 wkn) ze is heel verdrietig en heeft geen hoop meer in een goede zwangerschap. (dit was tevens de laatste poging , met mij.) Nu mijn vraag komt het vaker voor dat zwangere veel bloed verliezen in 1 keer met stolsel en daar na niets meer, Kan dit als nog een miskraam bloeding worden? Komt het voor dat een miskraam bij 1 enkele bloeding blijft .? Je begrijpt dat we heel erg in de rats zitten , we hebben er zo veel voor gedaan . kan jij of antwoorden geven? groetjes Lotte
Hoi hoi, Ja het komt vaker voor dat er bloedverlies optreed in de jonge zwangerschap het hoeft niet te beteken dat het mis is! Ik kan heel goed begrijpen dat je zus dit wel heel sterk denk en het zal spannend zijn tot morgen! Maar wacht eerst de echo af, ik duim voor jullie! Imke
Hoi, Vandaag heeft mijn zus de Echo gehad, en ze heeft een hartje zien kloppen, een enorme opluchting natuurlijk. Waarschijnlijk een bloedvaatje geweest de gesprongen was. Nu zie de Gyn nog we dat het hartje misschien iets te langzaam, zou kloppen. Ze is nu 5,6 wkn zwanger, heeft dit met de zwangerschaps duur te maken,? begint het langzaam. of maken wij ons terecht ongerust. Ik hoor het allemaal van mijn zus en verteld dit nog wel eens inde ergste vorm, om zich zelf van teleurstellingen te behoeden. Maar voor mij is het ook belangrijk om te weten hoe het gaat, wil zo graag dat dit goed gaat, het was toch een helestap om te doneren. groetjes. Lotte
hoihoi, ja met dit termijn kan inderdaad het hartje wat langzamer kloppen dus laat je zus de hoop niet verliezen! Dit word haar zwangerschap! Imke
Hoi Immie, Vandaag heeft mijn zus weer een echo gehad, Ze is 7,1 wkn zwanger volgens de echo, hartje klopte normaal ,Joepie begint op een succes story te lijken! Groetjes Lotte