nou meiden hier mijn verhaal zondag lekker nog dingen gedaan en nog steeds met de gedachte mijn mannentje zit daar nog prima nou om half 12 sávonds ging ik mijn bedje opzoeken en rond 12 uur kreeg ik een beetje buikpijn maar eigenlijk wel vervelend genoeg om niet in slaap te kunnen vallen dus ik lag daar maar met het idee van (die rot voorweeen) nou om 4 uur waren ze zo pijnlijk dat ik mijn man heb wakker gemaakt en die ging op de klok kijken en ja hoor om de 2 min een minuut lang toen dacht ik het is begonnen kon het echt niet geloven was al 41 weken en 4 dagen zwanger nou ik onder de douche dat verlichte de pijn wat om 6 uur heeft mijn man de vk gebeld want het was echt ondraagelijk geworden en die kwam om 7 uur toen ze ging kijken had ik 3 a 4 cm ontsluiting wat een tegenvaller ze heeft wel de kraamhulp gebeld en die was er om half 8 ik had zulke vreselijke rug weeen dat ze elke keer moest wrijven ik wilde echt niet meer zo'n pijn deed het de vk kwam om 9 uur terug en toen had ik 6a7 cm en ze beloofde me dat luca er voor 12 uur was nou ik weer onder de douche maar niks was meer fijn ik weer in bed weer onder de douche en weer in bed dat is een uur zo door gegaan ik kon niet meer wilde ook niet meer was moe en vol emotie ik moest op een gegeven moment van de vk op de baarkruk die kleine laten zakken want had 8 cm en mocht zachtjes mee persen maar had totaal geen persdrang alleen die verdomde rugweeen en daar kon ik echt niet op persen eenmaal mijn draai gevonden op bed natuurlijk mocht ik om 10.50 uur gaan persen en om 11.15 is mijn lieve luca geboren wat een ontlading zeg het blijft een geweldig moment..... hij is nu een week oud en weegt alweer 3940 gram 210 boven zijn geboorte gewicht hij doet het gewelgig de borstvoedeng loopt als een trein dat de kraamverzorgster zei je kan er een tweeling mee voeden zoveel melk heb ik dus ben echt trots nou meiden veel suc6 heeel veel liefs diana
Van harte gefeliciteerd! Vervelend zeg die rug weeen, maar je hebt er iets moois voor terug gehad. Liefs Nathasja