ongesteld na keizersnede

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door biancanr1, 12 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Hoi,

Vier weken geleden ben ik middels een keizersnede bevallen van een geweldige zoon.
    Ik heb hierna 2 weken nog last gehad van de zogenaamde kraamvloed. Al snel werd dit minder en ben ik 2 weken "schoon" geweest.
    Afgelopen zondag kreeg ik ongesteldheids-buikpijn. En ja hoor... maandag werd ik ongesteld. Het lijkt me erg snel na een k.s. maar het voelt wel echt als een normale menstruatie. Als vanouds in de buik en onderrug. Nu is het dinsdagavond en ik verlies toch wel erg veel bloed vind ik. Ik moet elk uur verband wisselen en zie bloed/slijmdraden (sorry) in de wc. Is dit normaal? Voorheen vloeide ik niet zóveel. Voel me nu wel erg slap en duizelig, al met al niet echt prettig. Mijn nacontrole bij de gyn is pas over 2 weken.
    Mijn vraag is dus eigenlijk; is het een 'normale' ongesteldheid na een k.s.? En is er misschien iets tegen die slapte te doen?

Hoop dat jullie een antwoord hebben,
    bvd.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

jahoor dis is weeer een ongsteldheid. De eerste ongesteldheid na je bevalling is meestal veel heftiger dan je gewned bent. Er vindt dan nog een sgrote opruiming plaats om het zomaar eens te zeggen. Tegen de slapte kun je ijzerrijk eten, kijk eens op www.voedingscentrum.nl
    Mooie naam heeft je zoon trouwens!

Mirjam

3. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Bedankt voor de geruststelling en voor het compliment!

Deel Deze Pagina