weeen of niet?

Discussion in 'De bevalling' started by kwekkie, Mar 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwekkie

kwekkie Actief lid

Jan 1, 2009
    102
    0
    0
    Hallo,

Ben nu 41 weken en 4 dagen zwanger. Heb sinds een uur of twee erge kramp bij mijn blaas en veel slijmverlies. Niet regelmatig, maar wel veel voorkomend.

Kunnen dit beginnende weeen zijn of zijn dit nog steeds voorweeen? Ik ben nl bang dat ik de echte weeen niet goed herken, of herken je die altijd direct? Ga zo maar lekker douchen en proberen te slapen.

Ik weet natuurlijk niet hoe echte weeen aanvoelen en deze krampen heb ik al langer maar t is niet mijn onderbuik of rug oid maar meer in mijn blaas. Iemand ervaring daarmee?

2. Luppy

Luppy VIP lid

Dec 1, 2007
    7,166
    2,282
    113
    Hoi Kwekkie,
    nog steeds niet bevallen dus, arme meid.....
    Misschien zijn het idd wel echte weeën. Ik herkende ze trouwens wel direct. Vergeleken bij een echte wee stelt een voorwee helemaal niks voor.
    Het laatste uurtje voordat ik echte weeën kreeg, moest ik trouwens wel voortdurend naar het toilet, ook vanwege een opspelende blaas. Dus het lijkt mij wel mogelijk dat dit idd het begin is. Ik hoop het echt zo voor je. Dan heb je vandaag of morgen nog je kindje!

Succes in elk geval, als het zo is.

3. machoangel

Oct 11, 2008
    31
    0
    0
    hey,

ik weet van mijn 2mannen nog dat het begon met die stomme krampen alsof je menstruatie opgang zou komen (als ik niet zwanger had geweest zou ik zeggen ik wordt ongi) en bij de eerste wat slijmverlies en daarna de welbekende prop verloren (prop slijm met wat bloed)
    de tweede die prop niet tegengekomen.

echte weeen die merk je wel hoor.

Succes met de bevalling

Share This Page