we moeten zeker geduld hebben ... en eigenlijk heb ik dat niet haha ... zei al tegenmijn vriend dat ik best wel telleurgesteld weg ging hoor bij de VK ... ik had gehoopt dat ze zou zeggen dat de bevalling niet lang op zich zou laten wachten haah maar dat hopen we allemaal natuurlijk. Maar ik wilde deze week de auto laten staan .. maar als het toch nog niet komt hahah!!! je oren uit laten spuiten ... hahah lekker is dat vind k. Hoor je daarna alles weer goed .. ook die kleine huilen hahah!!!! Maar laat het even weten morgen ben benieuwd hoe het bij jou gaat. x natas
Hoi Natascha ! Ik zal het zeker laten weten ... ik zou willen dat ik nu al naar de VK kan gaan ... ben zo nieuwsgierig of ze "vorderingen" merkt ! Inderdaad, ik denk dat ik morgen opgelucht ben als dat ook weer functioneert zoals het hoort ... ik word er een beetje gek van nu ! En ik hoop het ... dat we de baby snel kunnen horen (huilen hoeft niet per se ! ) Groetjes, Nikki F
Hoi Natascha ! Hier zijn we weer ! De VK zei dat de kleine een aanmerkelijk stuk lager zit dan vorige week ! Mijn bloeddruk was ook wat lager. Het hartje klopte prima. De steken en krampen zijn allemaal oefenweeën en zeggen dus helaas niets over het moment van bevallen. Wel zei ze dat ze wel voor ontsluiting konden zorgen ... laten we dat hopen ! Afwachten maar dus ... Groetjes, Nikki F
oh spannend dan. Wie weet krijg je dalijk echte weeen en mag je gelijk gaan bevallen hah!! Dat zou wel heel mooi zijn. Wel fijn om te horen dat alles goed is. Mijn bloeddruk was ook laag. 110/60 dus ook helemaal niets geks op aan te merken. Nou nou maar afwachten he!!! Morgen ben ik jarig dus wie weet een mooi kadootje hihi
Dat zou zeker een mooi cadeau zijn ... mijn moeder is ook morgen jarig ... ik denk dat het eerste kleinkind ook wel op haar "verlanglijstje" zal staan ! We wachten maar af ... Groetjes, Nikki F