Weeen of???

Discussie in 'De bevalling' gestart door christacloots, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. christacloots

4 sep 2011
    93
    0
    0
    Hoi hoi

Ik heb een vraagje! Ik werd vannacht wakker met een pijnlijke buik! En wat menstruatie achtige krampen! Nadat ik na de wc ben gegaan was de kramp voorbij! De pijn duurde nog wel een tijd maar ben daarna in slaap gevallen! Heb de laatste tijd ook ontzettend veel last van afscheiding!

Wat zou dit kunnen zijn? Ik ben nu 34 weken zwanger!

2. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Klinkt meer als voorweeen, indalingsweeen of oefenweeen, of hoe je het ook wilt noemen. Voorbereidende werk zeg maar. De een heeft daar veel last van, de ander niet en begint vaak al (vele) weken voor de daadwerkelijke bevalling. Komt vaak in avond/nacht omdat je dan ontspannen in bed ligt.

Een 'echte' wee heeft duidelijk een golfbeweging. Hij komt opzetten, neemt toe in intensiteit en zwakt dan weer af tot (meestal) pijnloos. Een echte wee duurt ook maar halve tot anderhalve minuut en dan zit er een pauze tussen (afgezien van weeenstorm, maar die heb je alleen maar als je al middenin een bevalling zit).

Hoop dat je niet teveel last hebt van rommelen!

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Kan ook blaasontsteking zijn.. Even laten checken als je t weer hebt.

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Denk voorweeen. Maar je kan het uitproberen of iets echte weeen of voor/oefenweeen zijn. Echte weeen zetten door als je in een warm bad gaat zitten of onder warme douche gaat staan. Oefen of voorweeen zwakken onder de douche af.

5. MommyLoves

30 okt 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel dit bijna dagelijks, kijk er niet meer naar om omdat ik weet dat de ''echte'' weeen je echt niet zullen ontgaan en ook niet in staat stellen om terug te slapen haha. Ik heb tijdens mn voorgaande zwangerschappen vaker van de vk gehoord dat je de echte weeen echt wel zult herkennen, en oh die zul je zeker herkennen aan de regelmaat en intensiteit en het heeft idd een golfbeweging.

Deel Deze Pagina