Hallo dames, al ruimeen week zitten we terommelen aan de veele krampen en harden buiken mischien toch voorweeen?? t houd maar niet op overdag en mag blij zn als ik weer een x normaal snachs heb kunnen slapen afgelopen donderdag was t vlink bal...had heledag al last en dochterlief( 2,5jr} lag teslapen,er zat regelmatig een regelmaat in ma zodra die erin zat werd t ook weer onregelmatig maar toch een paar x in een uur vlinke hardebuiken en krampen.. werd wakker en wou op staan en t schoot me er toch in kei hard!!!en vlinke pijn!!! kon niks zit je daar tranen schoten gewoon in me ogen!! en dochterlief??? was uiteindelijk zelf de trap afgekomen en had haar kleren naar beneden maar gegooit ik moes toch wat ik belde me vriend in paniek op en is meteen de verloskundige gaan bellen{ik d8 ga ik niet doen teveel in paniek} uit eindelijk moes ik ze toch zelf trug belle maar wachte eerst tot dat ik weer wat rustiger was! vk gesproken en kwam meteen even kijken aangezien babygirl maar 1x ook had bewogen sochtends en was al eind van de midag dus ze begon zich toch zorgen temaken en ze voelde t elke x hard worden mijn buik...zij had contackt opgenomen met t zkh en kon 17:00 terecht dochterlief is opgevangen door mike ze fam{die kwamen meteen met ze alle dachte dat ik ging bevalle ofzo hahah}.maaar goed wij na zkh voor CTG,echo en wat onderzoekjes,, emaal aan de CTG begon ze weer druk tebewegen en op geven momend viel ze toch weer in slaap was stuk en hardslag bleef t zelfde en jahoor tussen door dat zij rustig was waren er aardige pieken van 80/100 hardebuiken dus {voelde ook nie echt fijn}na een uur aan ctg tehebben gelegen wouden ze me eerst daar houden want ze waren toch bang dat t door zou zetten maar wou eerst Urine & inwendig onderzoek, bloeddruk meten doen nog een een Echo, Ok bloeddruk goed hoger dan normaal normaal is ie telaag dus was gunstig toen voor echo Dame lag lekker diep ingedaald en liep een aantal dagen voor op haar groei ik was daar 36.3 a 36.5 terwijl ik 34.6 was op dat momend en baby had een gewicht van 2911 dat was wel ff van owww,,,onze dochter nena was met 39w 2d geboren en had 2900 dus was ff van SPEKKIE!!! hihi maar vedder zag alles er goed uit... toen inwendig onderzoek..Baarmoedermond was al week en moes alleen nog een randje weg om ontsluiting tekunnen krijgen dus de krampen/harden buiken hadden aardig zn werk gedaan de afgelopen dagen! maar gelukkig geen ontsluiting dus besloten ze toch dat ik naar huis mocht ze heefd ook niet grondig gevoelt of er toch nie ontsluiting was want ze zij anders dat we t dan zoude opwekken omdat t al ff rommelde en moes natuurlijk volkomnen worden met 34.6 als de baby zou komen kwam zij zij ze en hoefde ik niet aan de weeenremmers maar heb liever dat ze ff blijft zitten,,maar moes t wel erg in gaten houden want t kon zo omgezet worden naar echte weeen nou wij weer na huis :-D volgende dagen nog t zelfde gedoe vrijdag tot zaterdag nacht ging 22:00 na bed 01:00 nena wakker komt uit bed na ons slaapkamer Mama moet plasse ok ik uit bed maar ging niet!! kreeg me weer een storm van krampen en hardenbuiken en zzat regelmaat in!! tussen 2 en 5 min! en moest het echt weg puffen d8 echt shit!! vk belle of nie nou wij afwachten...en tegen de ochtend zakde t toch opeens weg HALELOEJA,, dus kon nog ff slapen daarna werd ik wakker., en verlor allemaal stuken/slierten slijmprop maja geen stress de pijn was in iedergval aardig gemindert nu is t onderhand dinsdag en we lopen nogsteeds met krampen en harden buiken helaas,,ben vanmorgen naar bekkenfysio geweest en mn rechte bekkekand zat teblokkert en moes los maar die oevening kon me baarmoeder ook stimuleren enjahoor weer kramp en voral hardenbuiken... wat moet ik hier nou van denken???? ik had het nog over met mijn zwangerschapsgym leraares en die zat tedenken aan valse start maar dat t zo weer op gang zou kunnen komen en niet langer meer duurt max 3wkn maja wil graag ook jullie mening weten over dit verhaal of evaringen met zoiets... groetjes!
Je verhaal is niet te lezen door het gebrek aan punten, komma's en alinea's en de vele spelfouten. Ik heb het halverwege opgegeven. In ieder geval veel sterkte!
Uhm, niet gemeen bedoeld, maar het gebruik van interpunctie zou je verhaal een stuk duidelijker maken. Dit valt gewoon niet te lezen . Heb je geen blaasontsteking?
Omg, volgens mij was je ook redelijk paniekerig toen je dit schreef...? Slecht leesbaar iig! Lijkt me iig niet fijn, al die harde buiken en pijn. Dus wel gelijk bellen als he het niet vertrouwd! Jij voelt dat het beste aan! Succes ermee!
Ik snap het ook niet zo allemaal. Wat ik er uit kan halen is dat je veel krampen en harde buiken hebt. Urine was onderzocht toch? Misschien maak je je te druk. Wellicht een idee om je dochtertje een paar dagen te laten logeren? Voor jezelf fijn maar zij kan zich ook uitleven en je man krijgt ook iets meer rust. Even een moment om flink diep in te ademen en te ontspannen. Xxx
Zo ik dacht dat ik de enige was, sorry het komt zo chaotisch over ik ben halverwege gestopt met lezen.