Wat moet er mee uit je kraampakket?

Discussion in 'De bevalling' started by 01Patricia, May 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 01Patricia

01Patricia Actief lid

Jun 16, 2012
    463
    1
    16
    Ik ga in het ziekenhuis bevallen (zonder medische noodzaak) en ben mijn vluchtkoffer aan het klaarzetten maar ik vroeg me af:

Moet ik iets meenemen naar het ziekenhuis uit het kraampakket?

2. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Dat lijkt me niet!
    Ik ben beide keren thuis bevallen dus weet niet hoe het zit naar ik zou het absurd vinden als je wat dat aan gaat zelf dingen mee moet brengen.

3. mausi

mausi Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    2,750
    646
    113
    Gelderland
    Nee je hoeft niks mee te nemen. Kraampakket is voor thuis.

4. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    bij mijn zoontje in het ziekenhuis bevallen en je hoeft idd niets mee te nemen naar het ziekenhuis..
    Wat ik wel heb gebruikt van mijn kraampakket, bij de reis naar het ziekenhuis, was zo'n onderleggertje.. (matje.. hmm weet even niet precies ;)) omdat mijn vliezen waren gebroken, om op te zitten.
    Die had ik al klaar leggen, samen met een vuilniszak, haha. Was er, toen ik onverwacht naar het ziekenhuis moest en leeg stroomde voor mijn gevoel, best blij mee.

Maar puur om te bevallen.. helemaal niets, krijg je allemaal van daar +'

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,550
    526
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nee hoor je hoeft niets mee te nemen. maar zoals hierboven ook gezegd... zo'n onderlegger is wel handig om in de auto te hebben liggen voor het geval je vliezen breken/gebroken zijn terwijl je nog in de auto moet.

6. 01Patricia

01Patricia Actief lid

Jun 16, 2012
    463
    1
    16
    Dank jullie wel! Scheelt weer plek in de koffer!

7. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

May 21, 2011
    2,278
    1
    0
    Dat is een celstofmatje, zo'n onderlegger, dat is wel handig. Verder niks, ik kreeg vanuit het ziekenhuis juist kraamverband mee naar huis, en een fles om mn onderkantje te spelen.

Share This Page