Hallo dames, Dinsdag a.s gaan ze mij inleiden met 38 weken naar ben eigenlijk een beetje op zoek naar verhalen van dames die ook met 38 weken ingeleid zijn. Ik word ingeleid omdat ik al 11 weken lang 3 keer per week aan de ctg lig i.v.m. minder leven voelen. Wie o wie heeft er ervaringen te delen? ¿
Ik ben ook ingeleid met 38 weken. Boel was potdicht. Eerste dag 3 pilletjes. Heerlijk ontspannen dag en lekker geslapen in de nacht. Volgende ochtend 08.30 vliezen gebroken (had 1 cm inmiddels) en om 10.10 aan de weeopwekkers. 12.20 was onze zoon er. Prima bevalling!
38.3 ingeleid bij de tweede vanwege verminderd leven. S'morgens gel gehad, heel de dag wat harde buiken gehad, 18.00 u vliezen gebroken, 20.10 10 cm ontsluiting en 20.14 onze zoon geboren. Ging erg rap dus, prima bevalling gehad,wel met wat naweeen.
Wat spannend Letty. Hier ook ingeleid, maar dan met 39;4weken. Ik had een.kleine opening de dag daarvoor en gestript. De volgende ochtend melden en had ik 2 kleine centimeters.. Vliezen gebroken, infuus aan, rond 12u begonnen de weeen en 16.15u is ons zoontje geboren. Dit is de verkorte versie. Heel veel succes!!
Hier had ik al drie cm ontsluiting, dus was vliezen breken en na twee uurtjes wee-opwekkers aan.Toen ook gelijk ruggeprik gekregen en om 15.01 is onsmoppie geboren
Jeetje wat een boel positieve verhalen. ... kreeg een beetje de zenuwen want ik hoorde Veel negatieve verhalen
Hier ook een positieve ervaring hoor! Met 38 weken exact ingeleid. Was drie dagen daarvoor gestript, dus begon aan de inleiding met 3 cm ontsluiting. Gelijk vliezen gebroken, half uurtje later aan de opwekkers. Vanaf de eerste wee tot baby op borst 2u45 ... Mag deze keer iets rustiger aan van mij , maar ik was wel heel snel klaar. Dat was best fijn.
Ik ben met ons tweede kindje ingeleid met 38,5 wkn, had al twee cm ontsluiting, dus vliezen geprikt en aan het infuus, Ze was er binnen 5 uur. Succes dinsdag!
Hier ook met 38 weken ingeleid. Eerst een ballon, de volgende dag gel en toen konden ze de vliezen breken. 2,5 uur later was ze er! Prima bevalling gehad en dochter deed het direct goed. De eerste weken was ze wat 'zwakker' dan mijn zoontje die met 40 weken geboren werd maar dat heeft ze snel weer bijgehaald hoor. Veel succes dinsdag!
Ik ben ook ingeleid met 38 weken precies. Ik kreeg om 7.15u de eerste dosis gel, dat deed niets. Om 12u (meen ik) de 2e dosis. Dat zorgde voor wat harde buiken, maar niet veel bijzonders. Om 18u bleek ik toch een krappe 2 cm ontsluiting te hebben, daarop hebben ze mijn vliezen gebroken. Om 20.07u is onze zoon geboren. Heel veel succes dinsdag en geniet van je bevalling! Klinkt misschien raar, maar het is zo een bijzondere unieke ervaring... (niet pijnloos, maar het is het meest bijzondere wat ik ooit heb meegemaakt!)
hier ingeleid met 39.4 ivm te weinig vruchtwater en achterstan groei. Hier hebben ze een een ballon geplaats. de ballon zelf voel je niet maar de eendebek is wel heel vervelend (althans zo heb ik dat ervaren). maandag geplaats, dinsdag ochtend om 08.00 uur vliezen gebroken en woensdag ochtend om 03.50 uur was onze zoonemans er
Ingeleid met 38.2 Had 2 cm ontsluiting dus vliezen gebroken en infuus met opwekkers. 10 uur kreeg ik goed voelbare weeën en 17.18 uur is de kleine man geboren. Enige nadeel van het inleiden vond ik dat je weinig tot geen bewegingsvrijheid hebt. Vond het lastig om heftige weeën op te vangen maar oké. Heel veel succes! !
Bedankt voor jullie reacties dames!!! Het stelt me gerust dat ik toch veel positieve verhalen lees...de stress slaat af en toe toch nog toe haha... Ben heel benieuwd hoe het bij ons gaat lopen!
hier ingeleid met 38+8.. had 2 of 3 cm ontsluiting... vliezen gebroken om half 9 om kwart over 10 was ze er... weeenstorm gehad, zonder opwekkers of zo.. was.. uh.. geen fijne bevalling, ging veel te snel de vk geloofde niet dat ik klaar was om te persen, ze had nog net genoeg tijd om haar handschoenen te pakken met 3 keer persen was ze er..
40 weken precies... 08:00 ziekenhuis 11:00 voelen en 1 pil. 14:00 opening nog geen weeen. aan de opwekkers. 16:00 morfinepomp. hardslag daalde,, 21:18 persween 1 peswee en gebore 21:19 geboren
Ik ben ingeleid met 38.5 en onze kleine (grote, 4175) meid deed het super!! Apgar 9/10 en alles bleef goed met haar gaan. De bevalling was een hel en de nasleep nog erger. Maar onze meid deed t super.