hallo, Ik ben nu donderdag (26-10) 38 weken zwanger maar heb heel erg veel last vanmijn nieren schijnt dat dat komt door een flinke blaasontsteking heb nu een antibiotica gekregen maar moest ik ook mee stoppen omdat ik mijn mond helemaal kapot heb . nu moet ik donderdag naar de neuroloog toe om te kijken of het nierstenen zijn maar ik kan nu niet meer slapen op mijn linkerzij zitmijn nieren dat doet zeer en mijn rechterzij is niet verstandig volgens de vk en mijn rug ook niet (dat doet ook zeer) nu zou ik dus echt wel willen dat het kindje er heel snel uit komt maar hoe? hebben jullie suggesties : :
Sorry meid maar dat bepaalt de natuur tenzij in het zh anders beslist wordt natuurlijk. Gelukkig ben je al bijna uitgerekend dus wie weet misschien helpt "de natuur" je een handje en hoef je niet zo lang meer. Sterkte met de laatste loodjes. Sillt
Dat doet de natuur inderdaad. maar kan je niet overleggen met je vk als je zoveel last hebt misschien willen ze het opwekken zal wel niet maar het is het proberen waard heel veel sterkte
Wat ik van horen zeggen heb is dat er wel een maniertje zou zijn... plan 1 is rooibos thee drinken en plan 2 tja als je jezelf een handje zou helpen dan schijn je dus ook de weeen ermee te kunnen opwekken.... Of het waar is weet ik niet
rooibos thee drinken ohoh ik drink de hele zwangerschap al misschien wel 8 koppen rooibos thee op een dag! problemen? had het hier op forum wel gelezen van frambozenbladthee maar van rooibos thee?
rooibos ken ik ook niet als weeenopwekker, wel om krampjes tegen te gaan, framboosbladthee inderdaad wel. ....als weeeenopwekker, evenals hart van een ananas, tonic etc. Maar dat werkt allemaal pas als je baarmoedermond al aan het verstrijken is volgens mij... Karin