Hey Sinds vanochtend zijn mijn 2 hondjes niet bij me weg te slaan. K heb een maltezer en die kwam ineens opschoot zitten, doet ze normaal niet. En elke keer volgen ze me. De andere is een boomertje en die gaat naast me zitten en ineens blaffen uit het niets. Geen idee wat er aan de hand is. Misschien voel ze iets, hebben er meerdere mensen ervaring mee? 'T rommelt wel, sinds vannacht last van mijn bekken, last met lopen en in me onderrug en buik wat krampen maar niet regelmatig ofzo... We wachten t wel af... Van mij mag ze komen hahah
Hi, Wat spannend allemaal zeg. Het is idd zo dat honden en/of katten het van tevoren al kunnen voelen. Ik wens je heel veel succes met je bevalling en dat het maar snel mag verlopen. Shila
Mijn chihuahua is de laatste weken erg aanhankelijk. Onze herder is dat eigenlijk altijd, dus daar merk ik geen verschil van...maar mijn kleintje zit nog steeds binnen...ik hoop dat het voor jou wel een voorteken is, dan heb je gauw je kindje in je armen
ook hier is de kat nog aanhankelijker dan die normaal altijd al was....dus wie weet....je hoort het immers wel vaker ja.
Ach we wachten het wel af. Ze mag komen dus we zien wel wanneer. T rommelt wel maar ja dat zegt ook niks hahaha.