Hoi Dames, Heb sinds vandaag meer slijmverlies en net was t wat 'groenig'. Nooit eerder gehad. Is dit een teken dat de bevalling nadert? Ben vandaag 38 weken en 1 dg zwanger. Groetjus
Dan ben je denk ik je slijmprop aan het verliezen. Het kán wat zijn, maar hoeft niet persé.. succes met de laatste loodjes.
kan. Mijn tekenen waren vooral op gebroken vliezen na heel veel poepen sorry. Heb mij letterlijk helemaal leeg gescheten haha
:sick: wat een vieze praat hier gemakkelijk praten hé van achter de pc ik ben deze week naar de vk geweest en hij zei me dat ik eerder zal bevallen. Mijn baarmoederhals is al verweekt, ingekort met meer dan de helft en het kindje is al flink ingedaald. Ik vraag me af of ik idd vroeger zal bevallen. Ieders reactie is anders hé, sommigen zeggen: 'daar moet je niet naar luisteren... je kan zelfs nog een maand lopen met opening!' Maar aan de andere kant, wie kan het beter weten dan mijn gynaecoloog? hij volgt mij al op sedert mijn volledige zwangerschap! sommigen kunnen er blijkbaar niet tegen als je zegt dat je eerder zal bevallen. Heeeei zeg, kies ik ook niet voor ee... liever gewoon op datum hoor... zijn anders allemaal weekjes die je kwijt bent. liefs
We wachten het af Jah dat veel poepen heb ik ook. Ik dacht dat je normaal maar 1 of 2 keer per dag moet, maar neey hoor, ik moet zeker 4/5 keer per dag. Morgen afspraak bij VK. Ik zal meteen vragen.
ikke ook...( bij de tweede ) ( eerste is ingeleid ) en pardoes een weeénstorm erna. ik hoop dat het weer zo gaat. heerlijk in 4 uur je kindje in je armen ik teken ervoor!
Geen tekenen gehad. Mijn vliezen braken en daarvoor niet echt iets van: he, misschien gaat het beginnen... Had zelf het gevoel nog wel even te lopen!