Hallo bevallen dames! Ik ben vanaf morgen uitgerekend, en ik ben erg benieuwd hoe nou de weeen voelen.... Voel je ze op je buik? of voel je ze bij je vagina? Pfffft spannend hoor......
Volgens mij verschilt dat per persoon en ook nog eens per bevalling. Je kunt tenslotte rugweeën, buikweeën en beenweeën hebben.
Ik had ontzettende onderbuik weeën. Kon geen houding aannemen. niet zittend, niet liggend, niet staand. Pff was blij dat t voorbij was..... Sorry, wil je geen schrik aanpraten, maar dit is mijn ervaring! liefs juud
Je praat me geen schrik aan hoor, als ik naar dat foto-tje kijk smelt ik al! Ik vraag ook gewoon wat je gevoeld hebt, dus kan die eerlijkheid alleen maar waarderen! Groetjes melissa
Ja dat dan weer wel melissa, je krijgt er iets ongelooflijks voor terug! Als ze nu wat minder krampjes zou hebben, zou het helemaal geweldig zijn. liefs
hallo Ik had alleen rugweeen,heb mijn man me laten masseren enheb heeeel lang onder de warme douche gestaan en toen was het wel uit te houden Groetjes
ik had rug en onderbuik weeen kon niet lopen zitten en staan waarvan ik ook nog 6 uur lang stormweeen had