Hi dames, moet eventjes klagen ben al heel vroeg wakker geworden vandaag met menstruatie-achtige pijnen, pijn in mijn rug en in mijn benen.... gisteren ook al gehad... kon echt niet naar mijn werk vertrekken deze ochtend want ik weet soms echt niet hoe ik me moet draaien of keren, zitten of liggen, pffff dus hier ben ik dan effe lekker stoom aflaten zijn er nog mensen die zo vroeg al van die ongemakjes voelen? het is bij mij al begonnen op 28w maar niet zo frequent eerst was het eens in de week dan 2x per week en nu bijna elke dag... ben vrijdag nog op controle geweest bij de gynaecoloog maar heb nog geen ontsluiting. ons meisje lag wel in stuit en ze is nu kwartslag gedraaid....kvoel precies waar haar hoofdje ligt en haar voetjes... hmmm van mij mag ze nog een beetje blijven zitten want ik vind het toch nog een beetje vroeg. mocht ze nu geboren worden dan zou ze waarschijnlijk nog in de couveuse moeten en ik wil ze het liefst zo dicht mogelijk bij mij. zo... ben ik ook weer effe kwijt sorry voor de overlast hihihi maar ik moet het ergens kwijt aangezien ik mijn man niet kan storen want hij geeft op dit ogenblik les. groetjes Sig
Gewoon lekker van je afschrijven daar is dit toch ook voor. Ik heb geen ervaring met het gene wat je beschrijft zo voor mij ook nog wat te vroeg zijn. Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon de gyno bellen en vragen voor info. Misschien komt het nu wel extra door dat je baby zich aan het draaien is.? succes labmuisje
Herken jouw verhaal wel. Heb ook al een aantal weken elke dag wel last van krampen/steken, rugpijn en last van m'n darmen. Bij mij is dit ongeveer begonnen rond de 35 weken. Mijn baby ligt aan de voorkant en ik ben vrij smal waardoor het totale gewicht onderin hangt. Ook heb ik veel gesport waardoor m'n buikspieren alles wat strakker trekken en daardoor heb ik allerlei pijntjes. Op dit moment is m'n rugpijn en darmen het ergste. Die doen echt enorm veel pijn (kan zelfs niet lang autorijden) dus van mij mag het wel komen. Voor jou hoop ik dat je kleintje nog een paar weekjes blijft zitten; is idd wel een beetje te vroeg maar ja daar heb je niks over te zeggen. Succes. Silly
Hi silly! ja het is heel vervelend... het is nog steeds niet beter... en het blijft maar onregelmatig... ik heb ook veel last met autorijden nu... zelfs als ik niet zelf achter het stuur zit... heel raar allemaal. maar elke dag dat we verder zijn ben ik blij want dat is een extra dagje in mijn buik wens jou ook nog veel sterkte toe! groetjes Sig